خبر فوری سهام عدالت | آخرین اخبار سهام عدالت

خبر فوری سهام عدالت | سهام عدالتی ها به هوش باشند

به تازگی برای مردم یه پیامکی در خصوص سهام عدالت ارسال میشه تحت عنوان دریافت سود سهام عدالت در 24 ساعت که لازم است مردم به هوش باشند.

خبر فوری سهام عدالت | سهام عدالتی ها به هوش باشند

هنوز هیچ زمانی برای واریز سود سهام عدالت اعلام نشده است و همه این پیامک‌ها کلاهبرداری است. به تازگی برای مردم یه پیامکی در خصوص سهام عدالت ارسال میشه تحت عنوان دریافت سود سهام عدالت در 24 ساعت.این پیامک سهام عدالت از سمت سوء استفاده گران و کلاهبرداران به مردم ارسال می شود تا حساب بانکی آنها را درجا خالی کنند.در ادامه مطلب جدیدترین خبر سهام عدالت را می خوانید.

سهام عدالت

فروش سهام عدالت

 باید با توجه به شرایط بازار تصمیم گرفته شود که درصدی از سهام عدالت امکان فروش داشته باشد. اگر قرار باشد امکان فروش سهام عدالت فراهم شود، سهامداران بزرگ آن را می‌خرند و سهام از دست مردم خارج می‌شود.

زمان و چگونگی واریز سود سهام عدالت اعلام شد

وزیر اقتصاد: ممکن است مانند سال گذشته پرداخت سود برخی شرکت‌ها با تاخیر مواجه شود، در این صورت پرداخت سود سهام عدالت مانند سال گذشته دو مرحله‌ای خواهد شد.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص زمان و چگونگی واریز سود سهام عدالت گفت: صورت های مالی سال 1401 شرکت‌های سهام عدالت به تازگی رسیده و اگر همزمان سودها پرداخت شود عدد آن افزایش می‌یابد.

وی افزود: اما اگر مانند سال گذشته سود برخی شرکت‌ها مانند پتروشیمی خلیج فارس با تاخیر مواجه شود پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله‌ای خواهد شد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار