مقایسه بازی پسر رونالدو و پسر مسی

ویدئویی از بازی پسر رونالدو و پسر مسی منتشر شد که حسابی مورد توجه کاربران و طرفداران این دو فوتبالیست معروف در جهان قرار گرفت.

مقایسه بازی پسر رونالدو و پسر مسی

زندگی رنگی | کریستیانو رونالدو و مسی دو بازیکن معروف و پر طرفدار در دنیای فوتبال هستند که تا حدود زیادی زندگی شخصی این دو ستاره در مستطیل سبز تحت تاثیر این شرایط قرار گرفته است و حالا ویدئوهایی از بازی فرزندان آنها مورد توجه قرار گرفته است و نحوه بازی پسر رونالدو و مسی حسابی وایرال شده است.

فرزندان رونالدو

رونالدو پنج فرزند دارد. اولین فرزندش (پسر) در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۰ در ایالات متحده به دنیا آمد، رونالدو اعلام کرد که حضانت کامل وی در اختیار اوست.رونالدو هرگز به صورت عمومی هویت مادر پسرش را فاش نکرده‌است. رونالدو در سال ۲۰۱۰ رابطه‌ای را با ایرینا شایک آغاز کرد. آنها در ژانویه ۲۰۱۵ به رابطهٔ خود پایان دادند.

در ۸ ژوئن ۲۰۱۷، دوقلوهای دختر—پسر رونالدو از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمدند. چهارمین فرزند او (دختر) از رابطه با جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی متولد آرژانتین در نوامبر ۲۰۱۷ به دنیا آمد و این زوج همچنان با هم در رابطه هستند؛ آنها انتظار داشتند دومین جفت دوقلو خانواده را در سال ۲۰۲۲ به دنیا بیاورند، اما قل پسر در هنگام زایمان فوت کرد و فقط قل دختر زنده ماند.

فرزندان مسی

مسی و همسرش دارای 3 فرزند هستند؛ اولین فرزند لیونل مسی و آنتونلا در سال 2012 به دنیا آمد که یک پسر به نام تیاگو بود. این زوج عاشق تولد دومین پسر خود را در سال 2015 جشن گرفتند. آنها نام متئو را روی پسر دوم شان نهادند. جالب است که سومین فرزند لیونل مسی و همسرش هم پسر بود که در سال 2018 متولد شد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار