جواد عزتی

ماجرای جالب خواستگاری جواد عزتی از مه لقا باقری | داستان جالب عشق و عاشقی جواد عزتی و همسرش

جواد عزتی بازیگر ایرانی و ماجرای جالب آن از ازدواجش با مه لقا باقری در ادامه خواهید دید .

محمدجواد عزتی بازیگر  خلاق ایرانی است.جواد عزتی  یکی از پول‌سازترین بازیگران ایرانی است.جواد عزتی  چندین جایزه دریافت کرده و سه بار نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است.جواد عزتی در تهران به دنیا آمد و در دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل شد.جوادعزتی  فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ در تئاتر آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال قصه‌های شبانه ساختهٔ سعید آقاخانی بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد.جواد  عزتی در چندین فیلم پرفروش نظیر ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)، اکسیدان (۱۳۹۵)، لاتاری (۱۳۹۶)، آینه بغل (۱۳۹۶) و هزارپا (۱۳۹۷) که تا مدتی رکورددار پرفروش‌ترین فیلم ایران بود، ایفای نقش کرده‌است. او در ۱۳۹۷ پول‌سازترین بازیگر ایرانی شد.در ۱۴۰۰، او در مجموعهٔ زخم کاری و فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان ظاهر شد.جواد عزتی در ۱۳۸۵ با مه‌لقا باقری، بازیگر ایرانی، ازدواج کرده‌است.

جواد عزتی

ماجرای ازدواج جواد عزتی و همسرش

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. این زوج هنری از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواجشان هم به دنیای هنر ختم میشود.

جواد عزتی و مه لقا باقری سال 85 با هم آشنا شدند و ازدواج کردند و یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آنها با هم است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار