زنده شدن زن پس از مرگ؛ تلاش پز شک به ثمر نشست

پس از اعلام نداشتن علائم حیاتی زن 20 ساله جنوبی، با تلاش تیم نجات اورژانس شادگان به زندگی دوباره بازگشت.

زنده شدن زن پس از مرگ؛ تلاش پز شک به ثمر نشست

میثاق شهبازمهر رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان شادگان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تماس با واحد ارتباطات و دیسپچینگ مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مورخ ۱۹ خردادماه سال جاری ساعت ۱۵:۳۸ مبنی بر کاهش سطح هوشیاری و بدحالی زنی ۲۰ ساله در خیابان غیاضی در شهرستان شادگان، بلافاصله نزدیکترین تیم امدادی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل اعزام شد.

وی در ادامه افزود: با عزیمت تکنسین های اورژانس بر بالین بیمار و انجام ارزیابی و معاینه اولیه مشخص شد بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی است که با کمک و مشاوره پزشک مستقر در واحد دیسپچ بلافاصله عملیات احیای قلبی‌، ریوی پیشرفته آغاز و در طول مسیر اعزام نیز ادامه یافت.

شهبازمهر تصریح کرد: بیمار پس از دریافت اقدامات پیشرفته پزشکی توسط تکنسین های اورژانس، به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل و پس از انجام اقدامات درمانی تکمیلی به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال داده شد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی شادگان در انتها از موثر بودن اقدامات درمانی تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی و تحت مراقبت بودن بیمار خبر داد و از تکنسین های این ماموریت آقایان عباس شاوردی و محمد مقدم تشکر کرد.

 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار