جیب‌بران دربی پایتخت دستگیر شدند

بنا بر اعلام پلیس تهران بزرگ در پی سرقت‌های مکرر تلفن همراه و اشیای قیمتی شهروندان در دربی پایتخت، ۲ نفر متهم به جیب بری دستگیر شدند.

جیب‌بران دربی پایتخت دستگیر شدند

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح خبر دستگیری جیب بران ورزشگاه آزادی گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه و اشیای قیمتی شهروندان در شهرآورد پایتخت به روش جیب‌بری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان بر عهده گرفتند و ماموران تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با استقرار در ورزشگاه در روز دهم خرداد حین شهرآورد پایتخت و با پی جویی‌های انتظامی، ۲ متهم مرد جیب بر را شناسایی کردند افزود: پس از شناسایی چهره متهمان، ماموران با درایت هر دو نفر را حین سرقت شناسایی و دستگیری کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان هفت دستگاه تلفن سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهمان ۲۴ و ۲۶ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و ۱۸ فقره سرقت در ورزشگاه آزادی تهران به روش جیب بری در دو هفته اخیر اعتراف کردند.

به گفته این مقام انتظامی تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و متهم با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار ماموران کلانتری قرار دارد.

 

منبع: ایرنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار