مزاحمت دختر منجر به آدم‌ربایی شد

سناریوی پدر کینه‌جو در جریان انتقام از پسری که برای دخترش مزاحمت ایجاد می‌کرد، دردسر ساز شد.

مرد شرور و همدستانش پس از ۸ساعت با تلاش کارآگاهان جنایی  شهریار دریک عملیات غافلگیرانه گروگان از چنگال آدم‌ربایان نجات پیدا کرد.

حمله نقابداران به تاکسی

  رسیدگی به این پرونده از وقتی شروع شد که راننده تاکسی اینترنتی سراسیمه خودش را به اداره پلیس شهریار رساند ومدعی شد پسر جوانی که مسافر من بود قبل از رسیدن به مقصد توسط 3  مرد ناشناس که صورت خود را با ماسک سیاه پوشانده بودند جلوی خودرو را گرفته و با تهدید چاقو او را ربودند و ازمن خواستند که آنجا را ترک کنم.

درحالیکه این پرونده عجیب روی میز کارآگاهان قرار گرفته بود 2 روز بعد پدرو مادر یک پسر جوان ۲۲ساله هراسان به اداره پلیس رفتند و موضوع ناپدید شدن پسرشان را گزارش کردند.

سرهنگ فضل اله سواری پورکه با توجه به حساسیت  موضوع فرماندهی این پرونده را شخصا برعهده داشت در تشریح جزئیات کشف این پرونده به خبرنگار ایران گفت : با تحقیقات گسترده از راننده تاکسی اینترنتی وبررسی تماس‌های تلفنی پسر جوان به نام کامبیز طولی نکشید که کارآگاهان دریافتند کامبیز با مردی به نام اصغر ۴۳ ساله برای آخرین بار قرار ملاقات داشته است و خیلی زود توانستند مخفیگاه اصغر و 2 همدست ۱۹ساله و ۲۵ساله اش را در سلطان آباد بهارستان کشف کنند.

اما وقتی تیم از کارآگاهان باهمکاری تیم رهایی گروگان به مخفیگاه آدم ربایان رسیدند متوجه شدند که آدم ربایان متواری شده و به محل دیگری رفتند.

در این مرحله با تلاش پلیس محل جدید گروگانگیران در اطراف شهریار لو رفت و این بار ماموران پلیس توانستند در یک عملیات ضربتی هر 3 متهم  را دستگیر و گروگان را ازمرگ حتمی نجات دهند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران درباره انگیزه این آدم ربایی گفت:دراین پرونده رئیس آدم ربایان با انگیز انتقام جویانه با اجیر کردن 2 پسر جوان سناریوی خود را طراحی و اجرایی کرده است.

وی ادامه داد: متهم اصلی پرونده دارای سوابق متعدد کیفری با موضوع سرقت بوده است .

متهم در اظهاراتش مدعی شده که گروگان به دنبال پیشنهاد شرم‌آور به دخترش  این سناریوی انتقام‌جویانه را طراحی و اجرایی کرده است .

سرهنگ سواری پور درباره آدم ربایی هایی که با انگیزه انتقام جویانه انجام می‌شود گفت : دراین نوع پرونده ها اغلب گروگان توسط آدم بابان به طرز وحشتناکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و دربیشتر موارد آدم ربایان درصدد قتل او هستند و گوش مالی دادن گروگان از مهم ترین انگیزه‌ای این نوع آدم ربایی ها به شمار می‌رود.

وی درپایان با اظهار اینکه هرچقدر هم انگیزه‌های جرم شرافتمندانه باشد دلیلی ندارد که افراد خودشان دست به کار شده و سعی در مجازات متهم باشند چرا که در نهایت خودشان نیز به خاطر همین عمل بازداشت خواهند شد و بهتر است از راه قانون و هرآنچه قضات تصمیم می‌گیرند رفتار کنند.

گفتگو با متهم

پدر یک دختر است که تصور می‌کند باید از مزاحم شیطانی دخترش انتقام می‌گرفت ! او راه اشتباهی را انتخاب کرده است و الان با یک اتهام با مجازات سنگین مواجه است :

چند سال داری ؟

۴۳سال

چند کلاس درس خواندی؟

سواد آنچنانی ندارم

چرا بازداشت شدی؟

به خاطر آدم‌ربایی

انگیزه ات از آدم ربایی چه بود؟

برای دفاع از ناموس

ماجرا را توضیح می‌دهی؟

وقتی مطلع شدم گروگان با دادن پیامک‌های شیطانی نظر شومی به دخترم دارد تاب نیاوردم و در صدد انتقام از او بودم از حیثیتم دفاع ‌کردم و انگیزه شرافتمندانه‌ای داشتم.

اعتیاد داری؟

بله چند سالی است که گرفتار اعتیاد هستم

دو همدست داشتی راجب آنها توضیح می‌دهی؟

من 2 دوست جوان داشتم که وقتی به آنها پیشنهاد دادم که به من کمک کنند تا از حیثیتم دفاع کنم آنها هم پذیرفتند.

به چه شرطی پیشنهاد شما را پذیرفتند ؟

‌گرفتن مواد مخدر

درباره سناریویی که طراحی کرده بودی توضیح می‌دهی؟

از فردی که گروگان را می‌شناخت و از دوستانم بود خواستم که به او بگوید که به فلان آدرس برای ملاقات بیایید و از تاکسی اینترتی استفاده کند وقتی او را تعقیب کردیم دربین راه دور از عبور ومرور مردم و در یک مکان خلوت مقابل خودرو تاکسی اینترنتی ایستادیم و او را با تهدید چاقو به خودروی خودمان سوار منتقل کردیم.

چه اتفاقی افتاد که مخفیگاه خودرا از بهارستان به شهریار تغییر دادید ؟

احساس کردیم که پلیس به دنبال مان است بنابراین گروگان را به اطراف شهریار بردیم.

الان پشیمان هستی؟

بله، اما انگیزه‌ام شرافتمندانه بود می‌خواستم گروگان را ادب کنم چون مزاحم دخترم شده بود درحالی که دخترم متاهل بود به او مدام پیام‌های زشت می‌فرستاد...

وقتی فهمیدم خونم به جوش آمد و نتوانستم تحمل کنم اگر باور ندارید مستنداتش قابل روئیت است و می‌توانید ببینید.

 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار