در درگیری خانواده‌ها، قتل رخ داد

محمد کریمی که برای وساطت وارد صحنه درگیری دو خانواده شده بود با ضربه چاقو به قتل رسید.

در درگیری خانواده‌ها، قتل رخ داد

فرهاد تاب زر شهردار روانسر کرد: ساعت ۲۰ روز گذشته جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه درگیری بین دو خانواده از اهالی کرمانشاه و پاوه در شهر روانسر رخ می‌دهد.

وی افزود: در این درگیری یکی از پرسنل آتش نشانی شهرداری روانسر جهت میانجیگری وارد می‌شود که متأسفانه بدلیل برخورد چاقو به گردن وی، فوت می‌شود.

شهردار روانسر تصریح کرد: محمد کریمی که ۲۸ سال سن دارد یکی از جوانان پای کار و با اخلاق بود که فوت وی به معنای از دست رفتن یک سرمایه است.

تاب زر بیان کرد: محمد کریمی مدیریت یک سازمان مردم نهاد بنام چرو را عهده دار بود که در حوزه محیط زیست فعالیت می‌کرد.

همچنین فرمانده انتظامی روانسر از دستگیری عامل اصلی نزاع منجر به قتل در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ احمد رستمی اظهار داشت: حوالی ساعت 20:30 دقیقه جمعه شب (29 اردیبهشت) وقوع یک درگیری و نزاع دسته جمعی منجر به قتل توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 206 به پلیس گزارش و رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با هدایت عملیاتی فرمانده انتظامی استان، بکارگیری عوامل انتظامی و تخصصی در شهرستان روانسر و مرکز استان، استفاده از شگردهای خاص پلیسی و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی؛ تعداد 4 نفر از عاملان این درگیری که متواری شده بودند در عرض کمتر از 2 ساعت شناسایی و دستگیر و خودرو مورد نظر هم توقیف شد.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اعتراف صریح یکی از متهمان دستگیر شده به قتل، افزود: در این زمینه با پیگیری ماموران، سلاح سرد بکارگیری شده در جریان قتل نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی روانسر خاطرنشان کرد: متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارند.

 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار