فروشندگان عتیقه، تقلبی از آب درآمدند

در شهرستان نظرآباد چهار نفر فروشنده اشیای عتیقه تقلبی دستگیر شدند به طوری که متهمان از این طریق مبلغی حدود 170 میلیارد ریال به جیب زدند.

فروشندگان عتیقه، تقلبی از آب درآمدند

سردار حمید هداوند در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با عتیقه جات قلابی نامبرده را اغفال و از وی کلاهبرداری کرده اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ‌هایی از کلاهبرداران در یک عملیات غافلگیرانه موفق به شناسایی و دستگیری 4 متهم در این رابطه شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شدند ولی در تحقیقات تکمیلی در مواجهه با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشوده و اعلام کردند که از طریق فروش عتیقه جات تقلبی تاکنون حدود 170 میلیارد ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه اظهار داشت: پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی مالباختگان، متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شدند.

سردار هداوند در پایان گفت:شهروندان هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و مواظب شیادان و کلاهبرداران باشند و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار