انتقام‌گیری وحشتناک خواستگار اینستاگرامی از دختر 19 ساله

انتقام‌گیری وحشتناک خواستگار اینستاگرامی از دختر 19 ساله

پسری که با قصد ایجاد رعب و وحشت دختری را که از ازدواج با او منصرف شده بود ، حبس کرد و اموالش را دزدید روانه بازداشتگاه شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، دختر 19 ساله‌ای هفته گذشته به دادسرای ناحیه 34 تهران که ویژه رسیدگی به سرقت است، مراجعه کرد و وقتی مقابل بازپرس شعبه دوم این دادسرا نشست در تشریح شکایت خود گفت: خواستگار سابقم به نام امیر به بهانه ملاقات آخر و خداحافظی به من زنگ زد و با هم قرار گذاشتیم و بیرون رفتم. قرار بود همدیگر را ببینیم و صحبت کنیم. او در ادامه مرا به خانه‌اش دعوت کرد و وقتی فهمید نامزد کرده‌ام و قطعا قصد ازدواج با او را ندارم با هم مشاجره کردیم. از او خواستم فراموشم کند.  در اینستاگرام با امیر آشنا شده بودم و قصد ازدواج داشتم؛ اما وقتی فهمیدم او دزد سابقه‌دار است و درباره گذشته‌اش به من دروغ گفته، از ازدواج با او پشیمان شدم و روابطم را با او به هم زدم و در آخرین ملاقات هم تاکید کردم دیگر قصد ندارم به این رابطه ادامه بدهم.

این دختر در ادامه گفت: آن روز که به خانه‌ امیر رفتم او حبسم کرد و به شدت کتکم زد و بعد هم سوالاتی از من پرسید که جواب‌شان به او ربطی نداشت. بعد هم پنج النگویم را برید و سرقت کرد.

با طرح این شکایت، پسر جوان تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت بازداشت شد. امیر در تحقیقات با اعتراف به جرایم خود گفت: این کار را کردم چون این دختر از ازدواج با من منصرف شده بود و نمی‌خواست با هم ازدواج کنیم. او با مرد دیگری نامزد کرده بود و چنین چیزی برایم قابل پذیرش نبود. برای همین به قصد انتقام و به هم خوردن نامزدی‌اش این کار را کردم. می‌خواستم نه تنها نامزدی او به هم بخورد، بلکه نتواند با کسی دیگر ازدواج کند و همیشه با ترس حضور من، به زندگی ادامه بدهد. برای همین این بلا را سرش آوردم.

در پی این اعترافات متهم پرونده بازپرس دستور بازداشت او را صادر کرد و تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار