سیل

فوری/ اردبیل در شرایط بحرانی | خسارات سیل ویرانگر در اردبیل

سیل ۵۰ میلیارد تومان خسارت به محورهای روستایی استان اردبیل وارد کرد

فوری/ اردبیل در شرایط بحرانی | خسارات سیل ویرانگر در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بارش شدید و رگبار باران سبب ایجاد سیل در برخی از روستاهای استان شده و برآوردهای اولیه نشان دهنده این است که ۵۰ میلیارد تومان خسارت به اماکن و راه‌های روستایی این استان وارد شده است.

کلیم‌الله وثوقی در اردبیل اظهار داشت: بارش شدید و رگبار باران سبب ایجاد سیل در برخی از روستاهای استان شده و برآوردهای اولیه نشان دهنده این است که 50 میلیارد تومان خسارت به اماکن و راه‌های روستایی این استان وارد شده است.

وی بیان کرد: جاری شدن سیل در مسیرهای روستایی استان سبب ایجاد خسارت مالی به راه‌های روستایی شده است به طوری که بر اثر این سیل راه 25 روستا در خلخال و 50 راه روستایی در شهرستان‌ها کوثر و مشگین‌شهر بر اثر سیل تخریب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: سیل خسارت‌های قابل توجهی به راه‌های روستایی استان وارد کرده اما با تلاش‌های به عمل آمده عبور و مرور در جاده‌های روستایی استان برقرار است و برخی از مسیرها به دلیل اثرات مخرب سیل از بین رفته و نیازمند احداث مجدد است.

وثوقی اظهار کرد: برآورد قطعی خسارت سیل در استان اردبیل اطلاع‌ رسانی می‌شود که به همین منظور گزارش نهایی خسارت راه‌های روستایی به ادارات و دستگاه‌های مربوطه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید

دومین روز سیل در شهرستان گنابادخراسان رضوی /حرکت روان آب ها به سمت شهر+فیلم و عکس

معابر مسدود شده ‌سیلاب اخیر یزد بازگشایی شد

سیل راه‌های روستایی استان اردبیل را مسدود کرد/ ارزیابی خسارت در 32 شهر و روستا آغاز شد

وی تصریح کرد: بارش باران و رگبار طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی تداوم دارد و انتظار داریم رانندگان احتیاط لازم را در این زمینه داشته باشند و با مشارکت‌های همه‌جانبه در این زمینه خدمت رسانی به مردم را به وضعیت مطلوب برسانند.

منبع: تسنیم

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار