قتل| قتل شوهر| قتل همسر| قتل زن

زن خیانتکار عاشق مرد دیگری شد و شوهرش را به قتل رساند | قتل فاجعه‌آمیز به خاطر عشق ممنوعه در ایران

عشق ممنوعه زن جوان او را برای قتل شوهرش تحریک کرد و این زن با کمک مرد مورد علاقه خود دست به جنایتی هولناک زد.

زن خیانتکار عاشق مرد دیگری شد و شوهرش را به قتل رساند | قتل فاجعه‌آمیز به خاطر عشق ممنوعه در ایران

خبرملت: قتل عمل شنیعی است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده است. 

عشق ممنوعه زن جوان او را برای قتل شوهرش تحریک کرد و این زن با کمک مرد مورد علاقه خود دست به جنایتی هولناک زد.

به گزارش سایت جنایی، یک سال پیش وقتی مردی ۳۰ ساله به نام نعمی ناپدید شد پدر او به پلیس آگاهی رفت و از ماموران کمک خواست. این مرد افغان که سال‌ها پیش همراه خانواده‌اش به ایران آمده بود و فرزندانش در اینجا بزرگ شده‌اند، به ماموران چنین گفت: پسر بزرگم با دختری ایرانی ازدواج کرد اما زندگی آرامی نداشت و آنها همیشه با هم درگیر بودند. نعیم .و زنش به نام شبنم در باغی در ملارد نگهبان بودد و حالا چند روزی است از نعیمک خبری نیست و عروسم هم می‌گوید از او خبری ندارد. من می‌ترسم بلایی سر پسرم آمده باشد.

ماموران بعد از ثبت این شکایت تحقیقات خود را آغاز کردند و در گام اول سراغ شبنم رفتند. این زن مدعی شد از شوهرش اطلاعی ندارد اما به نظر می‌رسید حرف‌های او با توجه به اختلافاتی که با نعیم داشت، مطابق با واقعیت نباشد. به همین دلیل فهرست مکالمات تلفنی زن جوان بررسی و در این مرحله بود که مشخص شد زن ایرانی با مردی افغان به نام سعید که دسوست صمیمی شوهرش است، روابط پنهانی دارد.

افشای این زن به دستگیری مرد ۲۷ ساله منجر شد و او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: بعضی وقت‌ها به باغی که نعیم و شبنم نگهبان آن بودند، می‌رفتم و بارها دیده بودم نعیم با شبنم بدرفتاری می‌کند. این ماجراها ادامه داشت تا اینکه بالاخره یک روز شبنم با من درددل کرد و رابطه ما از همانجا شروع شد تا این‌که عاشق هم شدیم و من پیشنهاد دادم نعیم را بکشیم.

متهم به قتل ادامه داد: یک شب وقتی نعیم خواب بود، من و شبنم سراغش رفتیم، او را خفه و جسدش را در باغ دفن کردیم.

بعد از اعترافات این متهم جسد مقتول پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شد. بعد از آن زن خیانتکار دوباره بازجویی شد و گفت: نعیم با بدرفتاری‌ها و کتک‌زدن‌هایش زندگی من را سیاه کرده بود و واقعا از این شرایط خسته شده بودم. به همین دلیل با دوست شوهر درددل کردم و از سعید خواستم همسرم را گوشمالی بدهد تا ادب شود ولی او نعیم را کشت و خودش به تنهای جسد را دفن کرد. من در قتل هیچ نقشی نداشتم.

بعد از افشای جزییات جنایت علیه دو متهم کیفرخواست صادر شد و این پرونده اکنون روی میز قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفته است تا جلسه محاکمه به زودی برگزار شود.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار