قتل| قتل همسر| قتل زن

قتل عجیب دختر تهرانی در ماجرای انتقام‌گیری | دختری که خودش را فدای معشوقش کرد

مردی که با اجیر کردن دو دوست خود قصد داشت انتقام دست فلج شده خود را بگیرد به اتهام قتل بازداشت شد.

قتل عجیب دختر تهرانی در ماجرای انتقام‌گیری | دختری که خودش را فدای معشوقش کرد

خبرملت: قتل عمل شنیعی است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده است. تازه ترین خبر مربوط به قتل را در ادامه از خبرملت بخوانید.

مردی که با اجیر کردن دو دوست خود قصد داشت انتقام دست فلج شده خود را بگیرد به اتهام قتل بازداشت شد.

به گزارش سایت جنایی،‌ حدود یکماه پیش وقوع قتلی که در درگیری خونین اتفاق افتاده بود به ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران گزارش شد. پس از آن گروهی از ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و پی بردند در درگیری خونین چاقو به قلب دختر جوانی خورده و او جانش را از دست داده است، این در حالی بود که در این مرحله از تحقیقات مشخص شد دست پسری به نام کامران که با قربانی دوست بود، هم قطع شده است.

به این ترتیب تحقیقات ادامه یافت و مشخص شد مدتی قبل کامران در چند درگیری شرکت داشت، به همین دلیل فرضیه انتقام از او قوت گرفت.

در بررسی‌‌های دقیق‌تر مشخص شد حدود یکماه قبل درگیری دیگری بین کامران و فرد دیگری اتفاق افتاد و کامران ضربه‌ای به یک نفر زد که باعث از فلج شدن دست او شد.

ماموران اداره دهم پلیس آگاهی با بدست آمدن این سرنخ افرادی را به عنوان مظنون دستگیر کردند.

دو نفر از مظنونان گفتند: یکی از دوستانمان از ما خواست کمک کنیم تا انتقام او را از کامران بگیریم‌. ما هم سراغ کامران رفتیم اما از شانس بد دختری همراهش بود و وقتی درگیری شد خودش را جلو انداخت و چاقو به قلب دختر خورد ولی ما بی‌خیال نشدیم و دست پسر را هم زدیم و فرار کردیم.

به این ترتیب متهم اصلی پرونده که یکماه قبل دستش فلج شده بود  بازداشت شد و به جرم خود اعتراف کرد و گفت: من از دو دوست دستگیر شده‌ام خواستم انتقامم را بگیرند اما قرار نبود کسی کشته شود.

با این اعترافات متهمان در حال حاضر هر سه نفر آنها بازداشت هستنند و تحقیقات در مورد قتل ادامه دارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار