قتل| قتل همسر| قتل شوهر

زن خیانتکار برای قتل نامزدش مار استخدام کرد! | قتل هولناک با کمک مار کبری

هر چند در ابتدا تصور می‌شد که او به‌دلیل انتشار منوکسید کربن در داخل ماشین جان باخته، اما در پزشکی قانونی راز مهمی فاش شد. پزشکان روی پای این مرد آثار 2بار گزیده شدن توسط مار کبری را دیدند.

زن خیانتکار برای قتل نامزدش مار استخدام کرد! | قتل هولناک با کمک مار کبری

خبرملت: این روزها صفحه حوادث روزنامه ها و سایتها پر از خبرهای تلخ درباره قتل است. هر کدام از خبرهای مربوط به قتل هم عجیب تر از دیگری هستند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل همسر در سالهای اخیر به شدت زیاد شده است. در تازه ترین مورد، زنی برای به قتل رساندن نامزدش مار استخدام کرده است!

زن جوانی در هند برای قتل نامزدش و ازدواج با معشوق جدیدش، نقشه هولناکی کشید. او برای اینکه ردی از خودش باقی نگذارد، یک مار کبری برای این جنایت استخدام کرد.

به گزارش همشهری به نقل از میرر، 24تیرماه ماموران پلیس در جاده رامپور در ایالت اوتاراکند هند متوجه خودروی روشنی شدند که کنار جاده پارک شده و مرد جوانی داخل آن به خواب رفته بود. آنها وقتی در ماشین را باز کردند متوجه شدند که مرد جوان نفس نمی‌کشد و جانش را از دست داده است. در بررسی‌های اولیه معلوم شد که او آنکیت چاهان، جوان تاجری است که در همان حوالی زندگی می‌کند.

هر چند در ابتدا تصور می‌شد که او به‌دلیل انتشار منوکسید کربن در داخل ماشین جان باخته، اما در پزشکی قانونی راز مهمی فاش شد. پزشکان روی پای آنکیت آثار 2بار گزیده شدن توسط مار کبری را دیدند. همچنین سم این مار در بدن تاجر جوان پیدا و مشخص شد که او هدف حمله مار کبری قرار گرفته و گزیده شده و جانش را از دست داده است. اما نکته عجیب این بود که مار کبری فقط یک‌بار فرد را نیش می‌زند، حال آنکه روی پای آنکیت آثار 2بار گزیده‌شدن به چشم می‌خورد.

ماموران که به این ماجرا مشکوک شده بودند، به بررسی‌های خود ادامه دادند و متوجه شدند که آنکیت نامزدی به نام ماهی داشته که از مدتی قبل با او دچار اختلافاتی شده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که ماهی به تازگی با مرد دیگری آشنا شده و قصد داشته آنکیت را ترک کند اما وی اجازه نمی‌داد. از سوی دیگر معلوم شد که زن جوان از چند روز قبل از حادثه، با یک مارگیر در تماس بوده است. تحقیقات پلیس هر چه جلوتر می‌رفت ابعاد تازه‌ای از اسرار مرگ آنکیت فاش می‌شد و بررسی شواهد از این حکایت داشت که ماهی برای آن که نامزدش را به قتل برساند و بتواند به معشوقه جدیدش برسد، نقشه قتل آنکیت را طراحی کرده بود.

تحقیقات نشان می‌داد که او 10هزار روپیه به یک مارگیر پرداخت کرده و با این کار یک مار کبری استخدام کرده بود تا نامزدش را به قتل برساند. سپس به بهانه‌ای، آنکیت را به خانه‌اش دعوت کرده و در آنجا با کمک فرد مارگیر، کاری کرده بود که مار سمی آنکیت را نیش بزند. پس از آن که مرد جوان از حال رفته بود، متهمان او را به داخل خودرویش منتقل کرده و با انتقال ماشین به محلی خلوت، آن را به‌طور روشن رها کرده بودند.

با کشف این حقیقت، زن جوان و فرد مارگیر، بازداشت شده‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار