قتل| قتل همسر| خیانت همسر

همسرم با دوستم رابطه داشت او را کشتم! | خیانت بزرگ، جنایت بزرگ

​مرد جوان وقتی فهمید همسر سابقش با دوستش رابطه عاشقانه دارد با وارد کردن ضربات چاقو زن جوان را کشت. این مرد حالا به قصاص محکوم شده است.

همسرم با دوستم رابطه داشت او را کشتم! | خیانت بزرگ، جنایت بزرگ

مردی به بهانه اینکه همسر سابق خیانت کرده او را به قتل رسانده است. او می‌گوید همسرش رفتارهای مشکوک داشته و به او خیانت کرده است. با این وجود بهانه خیانت یا هر چیز دیگری نمی تواند قتل همسر را توجیه کند.

متهم ادعا می‌کند وقتی متوجه خیانت همسر سابقش شد، او را به قتل رساند.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که بعد از قتل همسر سابقش به نام لاله جسد او را در فیروزکوه دفن و سپس اقدام به خودکشی کرده بود، حالا با درخواست قصاص از سوی اولیای دم به قصاص محکوم شده است.

مطابق گزارش پرونده قتل دو سال قبل اتفاق افتاد. خانواده لاله که از قتل او خبر نداشتند به پلیس گزارش دادند دخترشان گم شده است. پدر لاله گفت دخترش با شوهر سابقش بیرون رفته بوده و دیگر خبری از آنها نیست. دو روز بعد سروش، شوهر سابق لاله، در حالی که در بیمارستان بستری بود، پیدا شد. سروش که به شدت پریشان بود به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت او را کشته است چون خیانت می‌کرد. در ادامه جسد لاله کشف و پرونده با تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

در ابتدای جلسه پدر و مادر لاله درخواست قصاص کردند. آنها گفتند دخترشان مدت‌ها پیش طلاق گرفته بود و ادعای سروش درباره خیانت دروغ است.

سپس سروش در جایگاه ایستاد. او گفت: مدتی بود متوجه شده بودم همسرم رفتارهای عجیبی دارد و به من خیانت می‌کند، این موضوع باعث بحث ما شد و در نهایت طلاق گرفتیم اما همچنان همدیگر را دوست داشتیم. ما دو دختر داشتیم و به خاطر بچه‌هایمان آشتی کردیم. من هر چند وقت یک بار به دنبال لاله می‌رفتم و با هم بیرون می‌رفتیم. روز حادثه مشروب خوردیم. لاله که مست بود روی صندلی عقب ماشین خوابش برد. من گوشی موبایل او را برداشتم و متوجه شدم با دوست صمیمی ‌من وارد رابطه شده و از ارتباط‌شان فیلم گرفته است. او حتی قبل از طلاق هم رابطه داشت. من که امیدوار به برگشت زنم بود خیلی عصبانی شدم، آن‌قدر با چاقو به او ضربه زدم که مرد. بعد دفنش کردم و خودکشی کردم؛ اما مردم من را پیدا کردند و به بیمارستان بردند. من از اینکه بمیرم نمی‌ترسم. آنچه می‌ترسیدم خیانت لاله بود که دیدم و حالا زندگی برایم تمام شده است.

با پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و سروش را به قصاص محکوم کردند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار