شرارت در پاساژ؛ تخریب اموال در پی وحشت تهرانی‌ها

بنا بر اعلام سرگرد محمد زیدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ 9 تن از عاملان نزاع و درگیری در پاساژ شانزه لیزه که ضمن اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال خصوصی باعث ایجاد رعب و وحشت در خیابان جمهوری شده بودند، دستگیر شدند.

شرارت در پاساژ؛ تخریب اموال در پی وحشت تهرانی‌ها

سرگرد محمد زیدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران اظهار داشت : به دنبال دریافت پرونده ای مبنی بر درگیری و نزاع دسته جمعی و تخریب شیشه های پاساژ شانزه لیزه تهران، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پایگاه هشتم پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، محل اختفای تعدادی از متهمان اصلی این پرونده را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی در اواخر هفته گذشته7 نفر از آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اغلب متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارتی از جمله مشارکت در نزاع دسته جمعی منجر به ضرب و جرح، اخلال در نظم عمومی، حمل سلاح، زورگیری می باشند، تصریح کرد: متهمان که این بار نیز علاوه بر نزاع دسته جمعی، باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بوند، در بازجویی های اولیه خود، اختلاف شخصی با تعدادی از دیگر کسبه پاساژ  را علت اصلی این نزاع ذکر کردند.

روز گذشته دو نفر دیگر از عاملان این نزاع جرحی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، این افراد شرور نیز در محل اختفای خود در  حوالی پاساژ مذکور دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پایگاه هشتم این پلیس منتقل شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران در پایان با اشاره به اینکه براساس دستور قاضی پرونده و در راستای عبرت آموزی مخلان نظم و امنیت عمومی هر9متهم دستگیر شده با قرار تامین لازم روانه زندان شدند، خاطر نشان کرد: پلیس بر جدیت و قاطعیت خود در برخورد با اراذل و اوباش و عاملان ناامنی تاکید داشته و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق تلفن 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار