قتل| قتل زنان| دخترکشی

زن ایرانی سه کودکش را کشت و خودکشی کرد! | قتل سه کودک معصوم به دلیلی ناباورانه

زن جوان از مدتی قبل با همسر خود اختلافات خانوادگی داشت به همین دلیل اقدام به مسموم کردن مرگبار فرزندان خود کرد و سپس قصد خودکشی داشت.

زن ایرانی سه کودکش را کشت و خودکشی کرد! | قتل سه کودک معصوم به دلیلی ناباورانه

سالانه انسانهای فراوانی اقدام به خودکشی می کنند. معمولا آدمهایی که از خودکشی جان سالم به در می برند بعدها از عمل خود ابراز پشیمانی می کنند. خودکشی یک تصمیم آنی برای نبودن در این دنیاست. در سالهای اخیر آمار خودکشی در ایران افزایش یافته است. بنا بر گزارشها آمار خودکشی در زنان دو برابر مردان است.

مادری که با خوراندن دارو به بچه هایش آنها را به قتل رسانده و اقدام به خودکشی کرده بود بعد از نجات از مرگ در برابر اتهام قتل 3 کودکش قرار گرفت. این زن برخلاف ادعاهای اولیه مبنی بر خودکشی خانوادگی به‌خاطر فقر و مشکلات مالی، انگیزه‌اش از این اقدام وحشتناک اختلافات شدید با شوهرش بود.

به گزارش روزنامه ایران، در راهروی یکی از بیمارستان‌های دورود لرستان یک سرباز ایستاده است. مادری جوان داخل یکی از اتاق‌ها بستری و تحت درمان است که 10 تیرماه با حال وخیم به بیمارستان منتقل شد و حالا حال او بهبود پیدا کرده و هوشیاری‌اش نسبت به روزهای اول بالا رفته است.

وقتی به بیمارستان رسید حالش به حدی بد بود که شاید همه گمان می‌کردند مسمومیت دارویی جان او را هم بگیرد و همان طور که هر 3 فرزندش به کام مرگ رفتند مادر هم جانش را از دست بدهد. اما مادر به پیشانی مرگ بوسه زد و به طرز معجزه آسایی به زندگی برگشت. او که می‌خواست خودش را به همراه 3 فرزندش از بین ببرد حالا گویی بچه‌ها را به خاک سپرده و باید به اتهام قتل 3 فرزندش تحت تحقیقات و بازجویی قرار گرفته و مجازات شود.

همه چیز از ظهر روز حادثه شروع شد، زمانی که یکی از نزدیکان این مادر جوان متوجه حال وخیم او و بچه هایش شده و خیلی سریع اورژانس را خبر کرد. امدادگران اورژانس بلافاصله در خانه زن جوان واقع در شهرک فرهنگیان دورود حاضر شده و او و بچه هایش را به بیمارستان منتقل کردند.

حال بچه‌ها به حدی وخیم بود که دقایقی بعد از انتقال به بیمارستان یکی یکی به کام مرگ فرو رفتند. مرگ تلخ این 3 کودک به حدی دردناک بود که خبر این فاجعه بسرعت در شهرستان دورود پیچید و اهالی این شهرستان را بشدت متأثر کرد.

مادر با حال وخیم به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده و با اعلام خبر از سوی مراجع انتظامی، رسیدگی به موضوع در دستور کار بازپرس ویژه قتل قرار گرفت.

بلافاصله تحقیقات برای کشف حقیقت آغاز شد و این در حالی بود که مشاهدات ابتدایی حکایت از مسمومیت بالای دارویی در مادر و بچه‌ها داشت که منجر به مرگ 3 کودک بی‌گناه شده بود.

در حالی که احتمال می‌رفت این مادر اقدام به خوراندن دارو به بچه‌های خود کرده و سپس با انگیزه خودکشی، از همان دارو‌ها خورده است، تحت الحفظ تحت مراقبت قرار گرفته تا بعد از بهبودی کامل تحت تحقیق قرار بگیرد.

با دستور بازپرس پرونده اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد تا بعد از انجام معاینات و آزمایش‌های لازم نوع داروی مصرفی منجر به مرگ مشخص شود.

گفته می‌شود حال عمومی زن جوان خوب است و بزودی از بیمارستان مرخص شده و در جلسات بازجویی حاضر خواهد شد.

حرف و حدیث‌ها زیاد بود. در شایعات گفته شده بود که این زن جوان به خاطر مشکلات مالی دست به قتل فرزندانش زده و سپس اقدام به خودکشی کرده است. عده‌ای هم می‌گفتند که مسمومیت غذایی، این مادر و بچه هایش را به این حال و روز انداخته است.

اما یک مقام آگاه انتظامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما پرده از حقیقت ماجرا برداشت و گفت: «زن جوان از مدتی قبل با همسر خود اختلافات خانوادگی داشت که حتی منجر به باز شدن پرونده قضایی میان آنها هم شده بود. به دنبال این اختلافات زن جوان اقدام به مسموم کردن مرگبار فرزندان خود کرد و سپس قصد خودکشی داشت که موفق نشد و خودکشی او نافرجام بوده و جان سالم به در برد. رسیدگی به این پرونده در روال قضایی قرار دارد و بعد از اعلام نتیجه پزشکی قانونی در مورد نوع داروی مصرفی اظهار نظر می‌شود. همچنین تنها متهم پرونده تحت بازجویی قرار خواهد گرفت تا علت و انگیزه اصلی او از این اقدام هولناک مشخص شود.»

بنا بر این گزارش، رسیدگی به این پرونده تا روشن شدن راز ماجرا در جریان تحقیقات قضایی قرار دارد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار