فرار از صحنه جرم؛ به قتل دوستش اعتراف کرد

بنا بر اعلام فرمانده انتظامی استان سمنان قاتل فراری که در یکی از استان‌های همجوار دوست خود را به قتل رسانده بود، در شهرستان میامی دستگیر شد.

فرار از صحنه جرم؛ به قتل دوستش اعتراف کرد

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای روز یکشنبه در تشریح جزییات این خبر به رسانه‌ها افزود: این قاتل فراری پس از اقدام به قتل دوست خود با چاقو در یکی از استان های همجوار، متواری شده بود.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع‌رسانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یکی از استان‌های همجوار در خصوص این موضوع، بی‌درنگ ماموران انتظامی میامی اقدام به اجرای طرح مهار کردند، افزود: این اطلاع‌رسانی مبنی بر این بود که چند فرد ناشناس با یک دستگاه پراید به فردی حمله‌ور شدند، با چاقو ضرباتی به وی وارد کردند و از محل متواری شده بودند.

سرهنگ موقوفه‌ای از شناسایی و دستگیری راننده پراید توسط ماموران پلیس آگاهی میامی خبر داد و گفت: تحقیقات از متهم با اطلاع از اینکه فرد مجروح پس از انتقال در بیمارستان جان خود را از دست داده است، آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به قتل دوست خود به دلایل شخصی اعتراف کرد، ادامه داد: قاتل جهت ادامه تحقیقات تحویل کارکنان انتظامی استان همجوار شد.

شهرستان میامی با بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

 

منبع: ایرنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار