فوت جوان از شدت تصادف؛ راننده از صحنه گریخت

جوانی که به علت تصادف به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده بود، جان خود را از دست داد و راننده این حادثه از صحنه جرم فرار کرد.

فوت جوان از شدت تصادف؛ راننده از صحنه گریخت

صبح امروز شنبه هفدهم تیرماه، ماموران کلانتری 101 تجریش در تماس تلفنی با قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت یکی از بیمارستان‌های شمال تهران، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم با دستور قاضی جنایی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که به دلیل تصادف فوت کرده بود، همچنین بررسی‌های اولیه نشان می‌داد متوفی از خیابانی در شمال تهران به این مرکز درمانی منتقل شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان 2 روز قبل با یک خودرو تصادف کرده و به بیمارستان منتقل شده اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشته و نهایتا فوت کرده، همچنین راننده‌ای که این تصادف مرگبار را رقم زده از صحنه جرم گریخته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، قاضی جنایی به تیم تحقیق دستور داد تا در نخستین گام برای شناسایی متهم اقدامات اطلاعاتی را کلید بزنند و  دوربین‌های مداربسته صحنه تصادف را هدف بازبینی قرار دهند.

براساس این گزارش، با دستور قاضی ناصری از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با دستگیری متهم ادامه دارد.

منبع: تسنیم
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار