قیمت پژو پارس | قیمت پژو پارس امروز | قیمت پژو پارس روز | قیمت پژو پارس چقدر شد؟

قیمت پژو پارس امروز | قیمت پژو پارس دوشنبه 15 اسفند ماه 1401

امروز ( دوشنبه 15 اسفند ماه) قیمت پژو پارس در بازار اعلام شد.

قیمت پژو پارس امروز | قیمت پژو پارس دوشنبه 15 اسفند ماه 1401

قیمت پژو پارس در روزهای اخیر، افزایش یافت. قیمت پژو پارس در بازار آزاد نسبت به قیمت پژو پارس در کارخانه، تفاوت بسیاری دارد و همین موضوع، باعث دلال بازی در بازار خودرو شده است. اگر قیمت پژو پارس و دیگر محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا در بازار کاهش یابد می تواند باعث رونق گرفتن بازار خودرو شود. امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه) قیمت پژو پارس در بازار اعلام شد.

قیمت پژو پارسقیمت پژو پارس دوشنبه 115  اسفند ماه 1401

امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه 1401) قیمت پژو پارس در بازار اعلام شد. قیمت پژو پارس چهار میلیون افزایش نسبت به دیروز داشت و به 533 میلیون تومان رسید. خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز با سه میلیون افزایش قیمت به 543 میلیون تومان رسید.

پراید ۱۱۱ که هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومانی شد، امروز مجدداً شش میلیون تومان گران شد و به ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز با افزایش ۱۳ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به ۶۸۶ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا پلاس هم امروز هشت میلیون تومان گران و در نرخ ۸۱۵ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۵۳۳ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشت و نرخ ۵۷۵ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

قیمت پژو پارسقیمت محصولات ایران خودرو

 رانا LX ارزان‌ترین خودرو سواری ایران‌خودرو در بازار آزاد است. رانا با موتور TU۵ از نظر پیشرانه با خودرو‌هایی مثل پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد که البته سال ۹۹ از خط تولید خارج شد و به‌جای آن شاهد عرضه رانا پلاس هستیم. بعد از رانا LX، پژو ۴۰۵ ارزان‌ترین محصول داخلی ایران خودرو به حساب می‌آید و ارزش آن در بازار آزاد کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان است.

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران خودور الان تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک است. پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای، تارا اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک نیز از این حیث به‌ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند که خرید آن‌ها بیش از نیم‌میلیارد تومان آب می‌خورد. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با گیربکس اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک و پژو ۲۰۰۸ در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار