قیمت پژو پارس | قیمت پژو پارس امروز | قیمت پژو پارس روز | قیمت پژو پارس چقدر شد؟

قیمت پژو پارس امروز | قیمت پژو پارس چهارشنبه 21 دی ماه 1401

امروز ( چهارشنبه 21 دی ماه) قیمت پژو پارس در بازار اعلام شد.

قیمت پژو پارس امروز | قیمت پژو پارس چهارشنبه 21 دی ماه 1401

قیمت پژو پارس در روزهای اخیر، افزایش یافت. قیمت پژو پارس در بازار آزاد نسبت به قیمت پژو پارس در کارخانه، تفاوت بسیاری دارد و همین موضوع، باعث دلال بازی در بازار خودرو شده است. اگر قیمت پژو پارس و دیگر محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا در بازار کاهش یابد می تواند باعث رونق گرفتن بازار خودرو شود. امروز (چهارشنبه 21 دی ماه) قیمت پژو پارس در بازار اعلام شد.

قیمت پژو پارسقیمت پژو پارس چهارشنبه 21 دی ماه 1401

امروز (چهارشنبه 21 دی ماه 1401) قیمت پژو پارس در بازار اعلام شد. قیمت پژو پارس چهار میلیون افزایش نسبت به دیروز داشت و به ۴۴۰ میلیون تومان رسید. خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز با سه میلیون افزایش قیمت به 446 میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از چهارشنبه گذشته تا امروز ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۲۱ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت به ترتیب ۳ و ۱۵ میلیون تومان گران شده‌اند و ۳۴۰ و ۳۶۵ میلیون تومان قیمت خورده‌اند و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۴۱۲ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۴۱۸ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو پارس نیز در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نبوده‌است به طوری که مدل ۱۴۰۰ این خودرو از ۴۲۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۴۳۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۷ میلیون تومان گران شده‌است و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

قیمت پژو پارسقیمت محصولات ایران خودرو

 رانا LX ارزان‌ترین خودرو سواری ایران‌خودرو در بازار آزاد است. رانا با موتور TU۵ از نظر پیشرانه با خودرو‌هایی مثل پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد که البته سال ۹۹ از خط تولید خارج شد و به‌جای آن شاهد عرضه رانا پلاس هستیم. بعد از رانا LX، پژو ۴۰۵ ارزان‌ترین محصول داخلی ایران خودرو به حساب می‌آید و ارزش آن در بازار آزاد کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان است.

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران خودور الان تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک است. پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای، تارا اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک نیز از این حیث به‌ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند که خرید آن‌ها بیش از نیم‌میلیارد تومان آب می‌خورد. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با گیربکس اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک و پژو ۲۰۰۸ در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

قیمت محصولات سایپا

پراید ۱۳۱ یا همان پراید صندوقدار ارزان‌ترین خودرو سایپا در بازار آزاد است و الان کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود. نسخه هاچ‌بک با قیمت بیشتری معامله می‌شود و الان معادل تیبا ۲، ساینا و کوییک دنده‌ای ارزش دارد. تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو ارزان‌ترین محصول تولیدی سایپا به شمار می‌رود.

ساینا دنده‌ای بعد از تیبا صندوقدار، ارزان‌ترین خودرو در حال تولید توسط سایپا محسوب می‌شود. ساینا دنده‌ای ذاتا  نسخه به‌روزرسانی‌شده تیبا است. تیبا ۲ یا تیبا هاچ‌بک بعد از تیبا صندوقدار و ساینا، ارزان‌ترین خودرو تولید شده سایپا هستند. همه تولیدات داخلی سایپا از جمله تیبا، تیبا۲، ساینا، کوئیک، ساینا s، کوئیک در بخش پیشرانه یکسان هستند. این خودرو‌ها به یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و جعبه دنده پنج‌سرعته مجهز شده‌اند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار