لیلا اوتادی | تیپ لیلا اوتادی | لیلا اوتادی در اینستاگرام

دابسمش لیلا اوتادی با آهنگ خاص در ماشین فوق لاکچری اش | حرکات لیلا اوتادی سوژه شد

فیلمی که لیلا اوتادی به تازگی از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است و توجه کاربران ایرانی را به خود جلب کرده است.

دابسمش لیلا اوتادی با آهنگ خاص در ماشین فوق لاکچری اش | حرکات لیلا اوتادی سوژه شد

لیلا اوتادی یکی از  بازیگران مطرح سینمای ایران است که طرفداران زیادی دارد. لیلا اوتادی با فیلم چشمان سیاه وارد سینما شد. لیلا اوتادی در فضای مجازی حضور فعالی دارد و اخیرا نیز عکسی از خود درکنار دوستش منتشر کرده است. اخرین فیلم سینمایی که لیلا اوتادی در سینما نقش آفرینی کرد فیلم پسر کشی است. لیلا اوتادی در بهمن ۱۳۹۳ نخستین کتاب خود را در قالب مجموعه شعری با عنوان در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست به دو زبان فارسی و انگلیسی از طریق انتشارات مروارید منتشر کرد.

خوشگذرونی های لیلا اوتادی با دابسمش در ماشین فوق لاکچری اش

فیلمی که لیلا اوتادی به تازگی از خودش و پسر شیرین زبون در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است و توجه کاربران ایرانی را به خود جلب کرده است.

عکسی که لیلا اوتادی به تازگی از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است و توجه کاربران ایرانی را به خود جلب کرده است. و نوشت: ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺩﺷﻤﻦ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺍﻧﺴﺎﻥ،

ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ!

ﻏﺎﻓﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﺮ کسی، 

دﺭ ﻣﺴﯿﺮﯼ کاﻣﻼ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮﯼ

ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺳﻔﺮ ﻭ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﺍست...

وهرکسی رنج وشادی خود را تجربه میکند!

لیلا اوتادی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود به حمله نظامی روسیه به اوکراین و 8 سال دفاع مقدس ایران واکنش نشان داد.

لیلا اوتادی

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار