قیمت سمند | قیمت سمند امروز | قیمت سمند چقدر شد؟

قیمت سمند را اینجا بخوانید | قیمت سمند چهارشنبه 7 دی 1401​

امروز (چهارشنبه 7 دی ماه) قیمت سمند در بازار خودرو اعلام شد.

قیمت سمند را اینجا بخوانید | قیمت سمند چهارشنبه 7 دی 1401​

قیمت سمند در روزهای اخیر، افزایش یافت. قیمت سمند در بازار آزاد نسبت به قیمت سمند در کارخانه، تفاوت بسیاری دارد و همین موضوع، باعث دلال بازی در بازار خودرو شده است. اگر قیمت سمند و دیگر محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا در بازار کاهش یابد می تواند باعث رونق گرفتن بازار خودرو شود. امروز (چهارشنبه 7 دی ماه) قیمت سمند در بازار خودرو اعلام شد. قیمت سمند رکورد شکست و یک روزه ۲۳ میلیون بالا رفت.

قیمت سمند

قیمت سمند چهارشنبه 7 دی 1401​

قیمت سمند EF۷  نسبت به دیروز ۲۳ میلیون گران شد. این خودرو که ۴۴۸ میلیون شده است هفته گذشته  ۴۰۵ میلیون تومان بود.

آرامش بازار خودرو دوامی نداشت و امروز روند کند افزایش قیمت‌ها در ۲ روز گذشته را هم جبران کرد. محصولات پرفروش ایران خودرو به طور میانگین نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون گران شدند، در این میان قیمت سمند رکورد شکست و یک روزه ۲۳ میلیون بالا رفت.

 بازار خودرو پاییز سرد سال ۱۴۰۱ را در آشفته‌ترین وضعیت ممکن و  بی‌تفاوت نسبت به وعده‌های عادلانه کردن قیمت‌ها به پایان رساند. درحالی که خریداران خودرو دل خوش به اخبار واردات و سیگنال‌های دلار بودند تا شاید اندکی فضا آرام شود، جهش قیمتی محصولات ایران خودرو و سایپا طی یک روز آب پاکی را روی دست آنها ریخت و مهر تایید دیگری بر سخن کارشناسان زد. آنها پیش‌بینی کرده بودند که احتمالا تا پایان سال سقف‌شکنی‌های قیمت خودرو ادامه دارد، زیرا بازار هیچ سیگنالی برای کاهش قیمت‌ها دریافت نکرده است.

قیمت  پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که یک آذر ۳۲۹ میلیون تومان بود امروز ۴۱۸ میلیونی شد یعنی ۸۹ میلیون گران‌تر! قیمت کوییک دنده ای R هم ۲۸۰ میلیون قیمت خودرو درحالی که اول ماه ۲۲۸ میلیون قیمت داشت یعنی طی یک ماه اخیر ۵۲ میلیون روی قیمت آن رفته است.

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به روز گذشته و همچنین چهارشنبه هفته پیش (۲۳ آذرماه) را می‌خوانید.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۸ میلیون تومانی به ۴۱۸ میلیون تومان رسید و نسبت به هفته گذشته نیز ۴۳ میلیون گران شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز هم  ۱۰ میلیون بالا رفت و به ۴۵۵ میلیون رسید درحالی که هفته گذشته ۴۳۰ میلیون تومان قیمت داشت.

نسخه دستی پژو ۲۰۷ نیز ۱۵ میلیون تومان گران شد. قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما امروز به ۵۶۵ میلیون تومان رسید، درحالی که چهارشنبه هفته گذشته ۴۵ میلیون ارزان تر بود و ۵۲۰فروخته می شد.

قیمت سمند EF۷  نسبت به دیروز ۲۳ میلیون گران شد. این خودرو که ۴۴۸ میلیون شده است هفته گذشته  ۴۰۵ میلیون تومان بود.

قیمت تارا دنده ای هم با افزایش ۱۰ میلیونی حوالی ۵۸۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود، این خودرو هفته پیش ۵۴۵ میلیون بود، یعنی  ۳۵ میلیون ارزان تر!

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس هم حوالی ۶۹۰میلیون اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است و هفته گذشته ۵۰ میلیون ارزان تر بود و با قیمت  ۶۴۰ تومان فروخته می شد.

قیمت رانا پانوراما پلاس هم  ۲۰ میلیون گران شد و ۴۸۰ میلیون تومان ثابت ماند. رانا پانوراما پلاس خودرو چهارشنبه هفته گذشته ۴۲۵ میلیون بود.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ نسبت به روز گذشته تغییری نکرد و ۲۳۰ میلیون تومان اعلام شد. اما هفته گذشته ۲۲۲میلیون بود.

پراید ۱۳۱ هم ۲۱۹ میلیون تومانی ماند. قیمت پراید ۱۳۱ طی یک هفته ۲۲ میلیون گران شده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی نسبت به روز گذشته ۸ میلیون گران شد و ۲۶۲ میلیون تومان اعلام شد طی یک هفته اخیر ۲۷میلیون گران شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ نیز با افزایش ۱۵ میلیونی به ۲۸۰ میلیون تومان رسید. این خودرو هفته گذشته ۲۳ میلیون ارزان تر بود.

قیمت کوییک دنده ای R نیز ۵ میلیون گران شد و ۲۸۰ میلیون شد، قیمت این خودرو هفته گذشته ۲۵۵میلیون تومان بود.

 افزایش قیمت در بازار خودرو ددامه دارد. خودروهای پژو نیز در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نبودند، به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل۱۳۹۹ این خودرو نیز از یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

سایر خودروهای پژو نیز در این مدت گران شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۳۸۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۳۹۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۴۰۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۴۲۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۴۶۳ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۴۶۵ میلیون تومان رسیده‌است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار