قیمت پراید | قیمت پژو پراید امروز | قیمت پراید چقدر شد؟

قیمت پراید امروز سه شنبه 13 دی ماه 1401 | جدیدترین قیمت پراید، تیبا، دنا، شاهین، کوییک و تارا

قیمت پراید روز سه شنبه 13 دی ماه 1401 در بازار در این صفحه قرار دارد و جدیدترین آن را بخوانید.

قیمت پراید امروز سه شنبه 13 دی ماه 1401 | جدیدترین قیمت پراید، تیبا، دنا، شاهین، کوییک و تارا

قیمت پراید در روزهای اخیر با افزایش قیمت روبرو شد. در روزهای اخیر قیمت پراید با روندی صعودی روبرو بود و قیمت پراید به بالای 210 میلیون تومان رسیده است. قیمت پراید این روزها بیشتر از هر وقت دیگری در بی ثباتی قرار دارد و قیمت پراید یکباره چند میلیون افزایش پیدا می کند و با کاهش کمی در سکوی جدید قیمت می ماند. مردم از افزایش قیمت پراید گله مند هستند  و اظهار دارند که قیمت پراید با کیفیت مطلوب فاصله دارد. طبق مشاهدات از قیمت امروز پراید، معامله‌کنندگان  قیمت پراید ۱۱۱ امروز سه شنبه 13 دی 1401 نسبت به روز افزایش سه میلیونی داشت و به 211 میلیون تومان رسید. 

قیمت پراید امروز 13 دی ماه 1401

از ابتدای سال ۱۴۰۱ قیمت پراید با ثبات نسبی همراه شده بود. اما برخلاف آن ماه‌ها، با سقف‌شکنی تاریخی دلار این ثبات را شکست و این خودرو را با نوسان قیمت همراه کرد.

حال پراید ۱۱۱ با سه میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته در قیمت ۲۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز امروز چهار میلیون تومان گران شد و به نرخ ۲۱۴ میلیون تومان عرضه می‌شود.

 بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش چشمگیر قیمت‌ها در این بازار است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن در ۲۴ ساعت گذشته ۴ میلیون تومان گران شده‌است و ۲۲۲ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۲۰۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۸ میلیون تومان رسیده‌است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۱۹۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیون تومان گران شده‌است و ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۰۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت پراید جدیدترین قیمت پراید، تیبا، دنا، شاهین، کوییک و تارا

خودروهای پژو نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایش چشمگیر قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسیده‌است.

سایر خودروهای پژو نیز در این مدت گران شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۳۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۴۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۳۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۳۷۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۴۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۲۵ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو پارس نیز در این مدت شاهد افزایش قیمت‌ها بود به طوری که مدل ۱۴۰۰ این خودرو از ۴۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۴۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۴۶۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت افزایش چشمگیر قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۴۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۵۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۴۷۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نبوده‌است به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۳۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۴۴ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای ساینا نیز در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ از ۲۳۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۴۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای رانا نیز امروز روند افزایشی را ادامه دادند به طوری که رانا پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۳۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۶۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۳۸۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

قیمت خودروهای پرطرفدار

در این میان، به گفته فعالان بازار خودرو برخی از خودروها بیشتر مورد معامله قرار می‌گیرند. اما این خودروها در چه بازه قیمتی قرار دارند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز دو میلیون تومان افزایش قیمت داشت و در محدوده ۲۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر با هفت میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته همراه شد و حالا ۳۸۳ میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو پنج میلیون تومان گران شد و در بازار کشور در نرخ ۴۱۸ میلیون تومان به بازار عرضه شد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

ماه‌ها بود که قیمت خودرو ثبات نسبی پیدا کرده بود. اما از ماه گذشته و با سقف‌شکنی نرخ دلار بازار خودرو به روند پیشین خود ادامه نداد و قیمت‌ها با افزایش قابل توجهی همراه شدند. این افزایش قیمت همچنان نیز ادامه دارد.

در این میان باید به سطح معاملات نیز توجه کرد. بازار خودرو از ابتدای سال در رکود به سر می‌برد. اما هم‌گام با افزایش قیمت‌ها ورق برگشت و بازار با رکود هشت‌ماهه خود خداحافظی کرد. اکنون سطح معاملات در خودروهای داخلی بالا رفته است. اما بازار خودروهای خارجی با انتشار خبر رسیدن خودروهای وارداتی به پشت مرزهای ایران در رکود فرو رفت.

کارشناسان و فعالان بازار خودرو معتقدند که بازار در روزهای آینده نیز به این روند خود ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد قیمت‌ها همچنان افزایشی بمانند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار