قیمت مرغ | قیمت مرغ در بازار| قیمت مرغ آبان 1402

قیمت مرغ دوباره ۱۰۰ هزار تومان می شود؟ | افزایش قیمت مرغ در آبان ۱۴۰۲

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی تازه ترین قیمت مرغ در بازار را اعلام کرد.

قیمت مرغ دوباره ۱۰۰ هزار تومان می شود؟ | افزایش قیمت مرغ در آبان ۱۴۰۲

قیمت مرغ که چندی پیش با کاهش شدید همراه شد و حتی به زیر نرخ مصوب رسید با ورود به فصل پاییز گران تر شده است. قیمت مرغ مصوب به ازای هر کیلوگرم ۷۳ هزار تومان اعلام شده است. دولت به گرانفروشان تذکر داده که بالاتر از قیمت مصوب قیمت گذاری نکنند و همچنین به مردم گفته قیمت مرغ بیش از۷۳ هزار تومان را خریداری نکنند. مدیر کل بازرسی جهاد کشاورزی به مردم گفته اگر مشاهده کردند که جایی قیمت مرغ را بالاتر از قیمت مصوب عرضه می کند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند تا با گرانفروشها برخورد شود. تازه ترین خبر درباره قیمت مرغ را در ادامه می‌خوانید.

روزنامه همشهری از افزایش قیمت مرغ خبر داده است.

به نوشته این روزنامه، در مناطق مرکزی تهران، قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه ۸۶ هزار تومان است و در مناطق بالاتر تا ۹۴ هزار تومان به فروش می‌رسد. در این میان، در مناطق مرکزی هر کیلو ران پاک شده ۱۳۹ هزار تومان، سینه با استخوان ۱۶۵ هزار تومان، سینه پاک شده ۱۸۹ هزار تومان و فیله مرغ ۲۲۰ هزار تومان است که در مغازه‌های مناطق بالاتر گران‌تر از این عرضه می‌شود.

در قصابی‌های مناطق بالای شهر تهران قیمت هر کیلو ران مرغ پاک شده ۱۶۵ هزار تومان، سینه مرغ بدون استخوان ۱۹۹ هزار تومان و هر کیلو فیله تا ۲۳۸ هزار تومان هم به فروش می‌رود.

این در حالی است که رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت‌وگو با همشهری در مورد علت چند نرخی بودن قیمت مرغ در تهران گفت: ما فقط نرخ مصوب را قبول داریم که ۷۳ هزار تومان برای هر کیلو مرغ تازه به صورت عمده‌فروشی و ۷۸ هزار تومان برای مصرف‌کننده است و غیر از این هر نرخی باشد نرخ غیررسمی است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار