وام فوری| وام فوری بدون سپرده| وام فوری بدون ضامن

وام فوری بانک مرکزی بدون کارمزد | وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی را چطوری بگیریم؟

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از آغاز پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی بدون کارمزد با مدل جدید اعتبارسنجی خبر داد.

وام فوری بانک مرکزی بدون کارمزد | وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی را چطوری بگیریم؟

وام فوری به وامی گفته می شود که در کوتاه ترین زمان ممکن به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری شامل وام ازدواج، وام قرض الحسنه، وام مسکن و... است. بسیاری از ایرانیان به ویژه زوج های جوان به دنبال دریافت وام فوری هستند تا مشکلات خود را رفع کنند. بانک های مختلفی اقدام به پرداخت وام فوری می کنند اما شرایط ضامنین باعث می شود مردم توانایی دریافت آن وام را نداشته باشند. برخی از بانکها اقدام به اعطای وام فوری بدون ضمانت، بدون سپرده یا با ضامنت سند می کنند که گزینه های خوبی برای دریافت وام هستند.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از آغاز پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی بدون کارمزد با مدل جدید اعتبارسنجی خبر داد.

قمری وفا از آغاز طرح پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا مبلغ 300 میلیون تومان بدون کارمزد با مدل جدید اعتبارسنجی از نیمه اول آذرماه خبر داد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این وام اعلام نشده است.

این خبر در حالی اعلام شده که بانک ملی نیز چند وقتی است وام 300 میلیونی در قالب طرح مهربانی ملی اعطا می کند.

در طرح پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران با عنوان طرح «مهربانی ملی» متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

در طرح مهربانی ملی هر یک از متقاضیان و واجدین شرایط دریافت وام، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه(اشخاص حقیقی و حقوقی)  به صورت حضوری و غیر حضوری (در سامانه بام) و ارائه یک ضامن،  وام خود را دریافت کنند.

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا 12  ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را با کارمزد 4 درصد و با  بازپرداخت 6 تا 60 ماه را  دارند.

لازم به ذکر است، متقاضیان این وام با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب - افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه / مهربانی) افتتاح حساب نموده و از مزایای این طرح بهرمند شوند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار