یارانه نقدی| مبلغ یارانه نقدی| واریز یارانه نقدی

یارانه نقدی آبان ۱۴۰۲ واریز شد | یارانه نقدی تغییر کرد؟

یارانه نقدی آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

 یارانه نقدی آبان ۱۴۰۲ واریز شد | یارانه نقدی تغییر کرد؟

یارانه نقدی چند ماهی است که به طور ثابت برای برخی از یارانه بگیران ۳۰۰ و برای برخی دیگر ۴۰۰ هزار تومان است. با این حال خبرهایی مبنی بر ایجاد تغییر در یارانه نقدی افراد شنیده می شود. گفته شده که با تغییر دهک بندی به صدک بندی، یارانه نقدی برخی افراد قطع خواهد شد. در عین حال ممکن است برخی افراد که تاکنون یارانه نقدی دریافت نمی کردند مشمول دریافت این یارانه شوند. تازه ترین خبر درباره یارانه نقدی را در ادامه بخوانید.

یارانه نقدی آبان ۱۴۰۲ بدون تغییر واریز شد.

یارانه نقدی آبان ماه ۱۴۰۲ بدون تغییر شب گذشته به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و قابل برداشت شد.

پیش از این خبرهایی مبنی بر تغییر دهک بندی‌ها و تبدیل آن به صدک‌بندی مشمولان دریافت یارانه نقدی اعلام شده بود که ظاهرا هنوز تغییری در این خصوص اعمال نشده است.

نکته جالب در مورد یارانه آبان ماه این است که دهک های یکم تا هشتم در صورت آنکه 200 هزار تومان از یارانه خود را به خرید کالابرگ اختصاص دهند، از یارانه تشویقی 120 هزار تومانی بهره مند خواهند شد. در واقع یارانه اگر یارانه شما 300 هزار تومان است به 420 هزار تومان و اگر 400 هزار تومان است به 520 هزار تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار