حقوق بازنشستگان| افزایش حقوق بازنشستگان| کاهش حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان | این بازنشستگان پاداش میلیونی می گیرند

وزیر آموزش و پرورش از واریز پاداش بازنشستگان خبر داد.

حقوق بازنشستگان | این بازنشستگان پاداش میلیونی می گیرند

حقوق بازنشستگان به واسطه تورمی که وجود دارد در سالهای اخیر همواره مورد انتقاد بازنشستگان قرار گرفته است. علیرغم افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۲، بسیاری برخی از آنها می‌گویند حقوقشان کفاف حدود ۱۰ روز زندگی در یک ماه را می دهد. دولت وعده داده که طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کند اما در این میان گاهی خبرهای نگران کننده ای در خصوص از دستور کار خارج شدن این طرح شنیده می شود. همسان سازی حقوق بازنشستگان می تواند تاثیر قابل توجهی روی میزان دریافتی بازنشستگان بگذارد. تازه ترین خبر درباره حقوق بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که پرداخت پاداش بازنشستگان از نیمه دوم همین ماه آغاز شده است.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که پرداخت پاداش بازنشستگان از نیمه دوم همین ماه آغاز شده و تا پایان سال هم به اتمام می‌رسد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: دولت سیزدهم به رتبه‌بندی معلمان توجه بسیار دارد و به رغم محدودیت‌های مالی، ۴۳ هزار میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

به گفته صحرایی، در ابتدای این طرح اشکالاتی نیز وجود داشت که ۵۷۲ هزار نفر اعتراض داشتند اما یک به یک آن‌ها بررسی شد.

او بیان کرد: ۴۷۲ هزار نفر از فرهنگیان به رتبه‌بندی اعتراض داشتند که این موضوع نیز در حال رسیدگی بوده و روند آن از تلاطم ابتدایی خارج شده است.

مراد صحرایی گفت: تعصب خاصی بر مسیر تربیت معلمان داریم که باید اصلاح شود و نقش دانشگاه فرهنگیان در آن پررنگ‌تر شود که امسال ورودی آن افزایش یافت.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار