حقوق بازنشستگان| افزایش حقوق بازنشستگان| کاهش حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان | قالیباف خیال بازنشستگان را راحت کرد | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403؟

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همسان سازی حقوق بازنشستگان در قالب برنامه هفتم توسعه اجرایی خواهد شد.

حقوق بازنشستگان | قالیباف خیال بازنشستگان را راحت کرد | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403؟

حقوق بازنشستگان به واسطه تورمی که وجود دارد در سالهای اخیر همواره مورد انتقاد بازنشستگان قرار گرفته است. علیرغم افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۲، بسیاری برخی از آنها می‌گویند حقوقشان کفاف حدود ۱۰ روز زندگی در یک ماه را می دهد. دولت وعده داده که طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کند اما در این میان گاهی خبرهای نگران کننده ای در خصوص از دستور کار خارج شدن این طرح شنیده می شود. همسان سازی حقوق بازنشستگان می تواند تاثیر قابل توجهی روی میزان دریافتی بازنشستگان بگذارد. تازه ترین خبر درباره حقوق بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا توجه به صندوق‌های بازنشستگی و وضعیت ایثارگران از اولویت‌های اول مجلس و دولت به شمار می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از تذکر چند نماینده برای لزوم پرداختن به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: بارها از این میکروفن اعلام کرده‌ام که حتما موضوع مربوط به صندوق‌های بازنشستگی و بحث ایثارگران اولویت اول مجلس شورای اسلامی و دولت است و بنده شهادت می‌دهم که این موضوع در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده در این خصوص با رئیس جمهور نیز صحبت کردم و روز گذشته که در جلسه بعد از ظهر در صحن مجلس شورای اسلامی حضور نداشتم تا آخر شب مشغول تنظیم بحث مربوط به صندوق‌های بازنشستگی در لایحه بودیم و ان شاءالله این موضوع امروز یا فردا در کمیسیون تلفیق طرح می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ابتدا نیز تاکید کردیم که بر روی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کار کارشناسی و هماهنگی بین دولت و مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اراده دولت و مجلس در این است که حتما این موضوع در لایحه برنامه هفتم توسعه دیده شود و مشکلات بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی که کارگران را در بر می‌گیرد حل و فصل شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار