سهام عدالت| سهام عدالت متوفیان| ارزش سهام عدالت

سهام عدالت دست پر بازگشت | سورپرایز سهام عدالت برای ۱۵ میلیون ایرانی

معاون شکرت سپرده گذاری مرکزی خبری خوش درباره سهام عدالت مطرح کرد.

سهام عدالت دست پر بازگشت | سورپرایز سهام عدالت برای ۱۵ میلیون ایرانی

سهام عدالت که از اواسط دهه هشتاد در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد مطرح شد نوعی یارانه است که از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود. حدود 20 میلیون ایرانی سهام عدالت ندارند که از آنها به عنوان جاماندگان سهام عدالت یاد می شود. هر ساله سود سهام عدالت به دارندگان سهام پرداخت می شود که این سود در سال 1402 هنوز پرداخت نشده است.ارزش سهام عدالت در سالهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته است. در سالهای گذشته بحث آزادسازی سهام عدالت مطرح شد که عده ای سهام خود را فروختند.

معاون فناوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: سامانه میراث دغدغه ۱۸ ساله انتقال قهری دارایی متوفیان سهام عدالت به وراث را برطرف می‌کند.

محمود حسنلو معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی در همایشی از رونمایی از سامانه اشتراک هوشمند و واگذاری مکانیزه دارایی های سهام عدالت متوفی به وراث آنها خبر داد، سامانه ای که پیش بینی می شود نگرانی های حدود ۱۵ میلیونی برطرف شود. مردم. حسنلو گفت: از سال ۱۳۸۳ تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از سهامداران از دنیا رفته‌اند و امیدواریم با همکاری شرکت های کارگزاری بتوانیم خدماتی را به جامعه سهامداران ارائه کنیم.

شرکت سپرده گذاری مرکزی با صنعت کارگزاری تجربیات ارزنده ای از جمله احراز هویت الکترونیکی حضوری و حضوری در سامانه سجام و فروش سهام عدالت در سال ۱۳۹۸ کسب کرده است و در حال حاضر بیش از ۴۴ میلیون نفر ثبت نام کرده اند. در سامانه سجام و بیش از ۳.۷ میلیون دارنده سهام متوفی در ایران وجود دارد. این می تواند فرصتی عالی برای کارگزاران برای جذب مشتریان جدید باشد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار