حقوق کارمندان| حقوق کارمندان دولت| افزایش حقوق کارمندان

حقوق کارمندان و کارگران شوکه تان می کند | اعلام حقوق کارمندان و کارگران در سال 1403

نماینده کارگری از میزان افزایش حقوق کارمندان و کارگران خبر داد.

حقوق کارمندان و کارگران شوکه تان می کند | اعلام حقوق کارمندان و کارگران در سال 1403

حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۳ مشخص شد. بر این اساس دولت حقوق کارمندان در سال آینده را ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ افزایش خواهد داد. در ابلاغیه بخشنامه بودجه سال آینده، در کنار حقوق کارمندان میزان عیدی کارمندان نیز مشخص شده است. تازه ترین خبر درباره حقوق کارمندان را در ادامه بخوانید.

 نماینده کارگری می گوید: پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی دستمزد در بودجه ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که دولت بر رویه‌ی سابق خود پافشاری دارد.

محسن باقری (نماینده کارگری در شورای‌عالی کار) در خصوص بخشنامه لایحه بودجه ۱۴۰۳ و پیشنهاد افزایش ۲۰درصدی حقوق کارگران به خبرگزاری ایلنا گفت: احتمالا مانند سال گذشته درصد افزایش حقوق کارمندان روی تعیین حداقل حقوق کارگران‌ نیز تاثیرگذار باشد و این شروع چالش بسیار بزرگ برای کارگران است.

وی افزود: سال گذشته نیز دولت روی همین دستمزد مصوب در قانون بودجه برای حداقل حقوق کارگران چانه‌زنی کرد و ما را مجبور کرد آن دستمزد تحمیلی را امضا کنیم.

باقری گفت: پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدیِ دستمزد کارگران نشان می‌دهد که دولت بر رویه‌ی سابق خود پافشاری دارد و احتمالا امسال هم‌سال سختی خواهد بود و با مقاومتِ دولت برای افزایش دستمزد کارگران مواجه خواهیم شد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار