قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز | قیمت خودرو صفر

قیمت خودرو ۵۰۰ میلیونی چطور ٢ میلیارد شد؟! | افشاگری نماینده مجلس درباره قیمت خودرو

نماینده مجلس شورای اسلامی واقعیت پنهان افزایش قیمت خودرو را فاش کرد.

قیمت خودرو ۵۰۰ میلیونی چطور ٢ میلیارد شد؟! | افشاگری نماینده مجلس درباره قیمت خودرو

قیمت خودرو در سال 1402 یک روند کاهشی را طی کرده است. با این وجود طبق گزارش کارشناسان، قیمت خودرو طی دو سال اخیر دو و نیم برابر شده است. افزایش قیمت خودرو در سالهای اخیر با انتقادهایی مواجه شده و برخی معتقدند ممانعت از واردات خودروهای خارجی باعث ایجاد این اتفاق شده است. به تازگی اخباری مبنی بر آزادسازی واردات خودروهای کارکرده شنیده می‌شود که می‌تواند قیمت خودرو را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. تازه ترین خبر درباره قیمت خودرو را در ادامه بخوانید.

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی طی ماه های اخیر بارها در اینستاگرام درباره وضعیت قیمت خوردو توضیحاتی ارائه داده و دست به افشاگری هایی زده است.

رشیدی کوچی از جمله حامیان واردات خودرو است و می گوید با واردات قیمت خودرو شاهد ریزش قیمت خودروهای داخلی خواهیم بود.

این نماینده به تازگی در اینستاگرام اظهارات مهم دیگری درباره خودو مطرح کرده گفته است: به زودی اسامی افرادی که به مردم خیانت میکنند و قیمت خودروی ۵۰۰ میلیونی را تا ٢ میلیارد بالا بردند را اعلام میکنم.

نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی در اینستاگرام خود درباره گرانی و واردات خودرو اعلام کرد: توضیحات صریحی خواهم داد و حتما اسم خواهم آورد. در این لایو از کسانی که به مردم خیانت می کنند و خودروی ۵۰۰ میلیونی را تا ۲ میلیارد بالا بردند و قیمت خودرو ۷۰۰ میلیونی را تا ۲ میلیارد و ۷۰۰ بالا بردند اسم می برم.

وی همچنین ادامه داد: خیلی ها از من سوال می پرسند درباره قیمت ها و اینکه آیا واردات تاثیری می گذارد یا نه؟ اصلا واردات به چه شکلی انجام می شود و اینکه چیکار باید بکنند. به این سوالات در لایویی به صورت دقیق، مستند و موشکافانه توضیح خواهم داد و از حق مردم به هیچ عنوان کوتاه نخواهم آمد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار