قیمت طلا| قیمت طلا امروز| قیمت طلا و سکه

قیمت طلا برای خریداران شیرین شد | جدیدترین قیمت طلا و سکه در پایان مهر ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه پس از رشد قابل توجهی که در میانه مهر تجربه کرد حالا بار دیگر به روند کاهشی بازگشته است.

قیمت طلا برای خریداران شیرین شد | جدیدترین قیمت طلا و سکه در پایان مهر ۱۴۰۲

قیمت طلا در دو هفته اخیر تحت تاثیر جنگ حماس و اسرائیل و اخبار سیاسی منتشر شده قرار گرفته است. قیمت طلا از شروع سال جاری کاهشی شد. در نیمه اول سال جاری قیمت طلا حدود 350 هزار تومان ارزان شد که این رقم تاریخی و غیر قابل منتظره بود. قیمت طلا حالا در روند افزایشی قرار گرفته و این نگرانی به وجود آمده که در پنج ماه باقیمانده از سال به یکباره فنر آن در رود و مانند سال قبل با رشد قابل ملاحظه ای همراه شود. تازه ترین خبر درباره قیمت طلا را در ادامه بخوانید.

قیمت طلا امروز شنبه 29مهرماه با کاهش مواجه شد. در لحظه تنظیم این خبر، قیمت طلا با 23 هزار تومان کاهش به نسبت پنجشنبه هفته گذشته، به قیمت دو میلیون و 417 هزار تومان خرید و فروش می شود.

همچنین در حال حاضر قیمت سکه امامی 29 میلیون تومان و قیمت دلار 50 هزار و 594 تومان است که به نسبت آخر هفته گذشته یک کانال سقوط کرده است.

قیمت طلا و سکه در آخرین روز هفته گذشته با وجود افزایش قیمت انس جهانی و رشد محدود دلار با کاهش قیمت بسته شد. روند صعودی طلای جهانی، روز گذشته و در تعطیلی بازارهای داخلی همچنان ادامه داشت. گفتنی است انس جهانی طلا با رشد ۶ دلاری نسبت به روز پنجشنبه با قیمت ۱۹۷۹ دلار در حال معامله است.

تحلیلگران اقتصادی محدوده ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی را منطقه شیرینی برای خرید می‌دانند. آنها خرید‌های نقطه‌ای را پیشنهاد نمی‌کنند و خریدهای پلکانی را برای ورود به بازار توصیه می‌کنند. از دید تکنیکالیست‌ها در حال حاضر اگر قیمت سکه امامی در منطقه ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی تثبیت شود این قطعه تا محدوده ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی بالا خواهد رفت.

قیمت سکه امامی امروز

روز پنجشنبه ۲۷ مهر قیمت سکه امامی کاهش ۳۵۶ هزار تومانی داشت و به کانال ۲۸ میلیونی برگشت. این قطعه باقیمت ۲۸ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان معامله شد. سکه‌ بهار نیز با افت ۲۰۶ هزار تومانی با قیمت ۲۵ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان معامله شد.

در آخرین روز هفته گذشته نیم‌سکه ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و با رقم ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.‌ ربع سکه و سکه‌گرمی بدون تغییر و با قیمت‌های روز چهارشنبه (۲۶ مهر) معامله‌ شدند. این قطعات به ترتیب روی قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و  ۶ میلیون تومان ایستادند.

پنجشنبه 27 مهر قیمت طلا روند متوازنی نداشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۲۱ هزار تومان کاهش با رقم ۱۰ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار اما افزایش محدود سه هزار و ۷۰۰ تومانی داشت و به رقم دو میلیون و ۴۴۱ هزار تومان رسید. هر گرم طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۴۰۸ هزار تومان معامله شد.

در بیست و هفتمین روز مهر حباب تمام قطعات سکه کاهش داشت. حباب سکه امامی ۳۶۴ هزار تومان، سکه بهار ۲۳۹ هزار تومان، نیم‌سکه ۶۴ هزار تومان، ربع‌سکه هفت هزار تومان و سکه گرمی سه هزار تومان کاهش داشتند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار