قیمت گوشی| قیمت گوشی موبایل| قیمت گوشی آیفون

نوسان قیمت گوشی موبایل در بازار | کدام گوشی یک شبه ۳ میلیون گران شد؟

امروز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در بعضی برندها تغییراتی یافت.

نوسان قیمت گوشی موبایل در بازار | کدام گوشی یک شبه ۳ میلیون گران شد؟

قیمت گوشی طی سال های اخیر افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. قیمت گوشی آیفون به نسبت سایر گوشی ها گران تر است. در روزهای گذشته علیرغم کاهش قیمت گوشی، بازار دچار رکود شده و مشتری نیست. کارشناسان دلایل مختلفی را برای رکود بازار موبایل علیرغم کاهش قیمت گوشی عنوان کرده اند که یکی از این دلیل ها خرابی بازار است. تازه ترین خبر درباره قیمت گوشی را بخوانید.

قیمت گوشی در دو سه ماه اخیر با کمترین نوسان همراه بود اما از هفته گذشته با افت و خیز قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت گوشی نیز هر روز دستخوش تغییراتی می شود.

امروز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در بعضی برندها تغییراتی یافت.

قیمت گوشی آیفون

به نوشته تجارت نیوز، در برند پرطرفدار اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرومکس در همان سطح ۵۷ میلیون تومان باقی ماند؛ اما مدل آیفون ۱۳ پرومکس با افزایش چشم‌گیر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به سطح ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. آیفون ۱۳ معمولی نیز کاهش قیمت اندکی یافت و به سطح ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت گوشی سامسونگ امروز

در گروه سامسونگ، قیمت مدل S22 ultra بدون تغییر، ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و مدل S23 ultra با کاهش تقریبا ۱ میلیونی، حدود ۴۸ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان اعلام شد.

در گروه اقتصادی قیمت‌ها ثابت ماند. بر این اساس قیمت مدل A54 در همان سطح ۱۳ میلیون و ۹۹ هزار تومان و مدل A34 در سطح ۸ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان متوقف شدند.

گوشی سامسونگ

قیمت گوشی شیائومی امروز

در گروه شیائومی، مدل Xiaomi Mi11 ultra با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی به سطح ۳۷ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان رسید و مدل Redmi Note12 pro با قیمت ۱۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان ثابت ماندند.

قیمت گوشی ناتینگفون امروز

در گروه ناتینگفون، مدل ناتیگفون 1 با کاهش جزئی قیمت به سطح ۱۶ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان رسید اما مدل ناتیگفون 2 با ۳۹ میلیون تومان ثابت ماند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار