قیمت گوشی| قیمت گوشی موبایل| قیمت گوشی آیفون| قیمت گوشی سامسونگ

جدول کامل قیمت گوشی در بازار | قیمت گوشی سامسونگ، آیفون، شیائومی و هوآوی در شهریور ۱۴۰۲

تازه ترین قیمت انواع گوشی سامسونگ، آیفون، شیائومی و هوآوی را در خبرملت ببینید.

جدول کامل قیمت گوشی در بازار | قیمت گوشی سامسونگ، آیفون، شیائومی و هوآوی در شهریور ۱۴۰۲

خبرملت: قیمت گوشی طی سال های اخیر افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. قیمت گوشی آیفون به نسبت سایر گوشی ها گران تر است. در روزهای گذشته علیرغم کاهش قیمت گوشی، بازار دچار رکود شده و مشتری نیست. کارشناسان دلایل مختلفی را برای رکود بازار موبایل علیرغم کاهش قیمت گوشی عنوان کرده اند که یکی از این دلیل ها خرابی بازار است. تازه ترین خبر درباره قیمت گوشی را از خبرملت بخوانید.

پس از حدود سه ماه کاهش قیمت گوشی‌ها در بازار، در شهریور امسال رکود به بازار گوشی رسیده و قیمت‌ها چندان دست خوش تغییر نشده است. در ادامه این گزارش که توسط وبسایت تکراتو جمع آوری شده، قیمت انواع گوشی در نیمه شهریورماه 1402 را با هم مشاهده خواهیم کرد.

لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز 

بنابر آمارهای رسمی، سامسونگ همچنان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برند گوشی هوشمند در بازار ایران و البته جهان است. این فروش بالا بی‌تردید حاصل تنوع بالای محصولات سامسونگ و اعتماد مشتریان به برندی است که سال‌ها در این حوزه فعالیت دارد. گوشی‌های سامسونگ در 4 رده کلی یعنی سری S (پرچمدار)، سری A و سری M (میان‌رده) و گوشی‌های تاشو به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه لیست قیمت گوشی های سامسونگ امروز در بازار 16 شهریور 1402 را می‌بینید:

1

2

لیست قیمت گوشی شیائومی امروز

در ادامه لیست قیمت گوشی امروز 16 شهریور 1402 به معرفی اجمالی یکی از محبوب‌ترین برندهای چینی می‌پردازیم. شیائومی این روزها موفق‌ترین برند چینی در سطح جهان است که با استراتژی پیشرو خود و عرضه محصولاتی متنوع در دسته‌ها و کاربردهای گوناگون، به رقیب جدی سامسونگ در سطح جهان بدل شده است. کمپانی چینی در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد.

گوشی‌های شیائومی به طور کلی در چهار دسته‌بندی کلی عرضه می‌شوند. سری شیائومی (Xiaomi) که محصولات شرکت مادر شیائومی و عموما بالارده هستند، سری (Redmi) که محصولاتی میانرده و اقتصادی محسوب می‌شوند، سری پوکو (POCO) که از اقتصادی‌های رقابتی و بسیار خوش قیمت هستند و البته سری بلک‌شارک (Black Shark) که در واقع یک زیربرند تخصصی گیمینگ است. به محصولات برند پوکو به طور جداگانه می‌پردازیم، اما در ادامه لیست قیمت گوشی های شیائومی امروز در بازار 16 شهریور 1402 را می‌بینید:

3

4

لیست قیمت گوشی پوکو امروز 

در ادامه لیست قیمت گوشی امروز 16 شهریور 1402 همانطور که در بخش توضیحات شیائومی گفتیم، به محصولات برند پوکو می‌پردازیم. پوکو گرچه کار خود را به عنوان زیربرند شیائومی آغاز کرد، اما موفقیت‌های بزرگ در بازارهای آسیایی سبب شد تا به یک برند مستقل بدل شود و این روزها نام پوکو به تنهایی در ایران یک نام محبوب و شناخته شده است. در ادامه لیست قیمت گوشی های پوکو در بازار ایران امروز 16 شهریور 1402 را می‌بینید:

7

لیست قیمت گوشی آیفون امروز 

در ادامه لیست قیمت گوشی امروز 16 شهریور 1402 به محبوب‌ترین و شاید بهترین برند گوشی‌های هوشمند یعنی اپل می‌رسیم. گوشی‌های شرکت اپل به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های تجارت کوپرتینویی‌ها سال‌ها است که با عنوان اختصاصی آیفون (iPhone) روانه بازار می‌شوند و معمولا از نظر سخت‌افزار و نرم‌افزار بهترین گوشی‌های بازار هستند.

گرچه این گوشی‌ها به عللی در ایران با محدودیت‌هایی مواجه هستند و کارایی کاملی ندارند، اما این باعث نشده که طرفدار نداشته باشند و اتفاقا از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار ایران هستند. در ادامه لیست قیمت گوشی های آیفون امروز در بازار 16 شهریور 1402 را می‌بینید:

5

6

لیست قیمت گوشی هواوی امروز 

در این بخش از لیست قیمت گوشی امروز 16 شهریور 1402 به محصولات هواوی می‌پردازیم. هواوی بی‌تردید زمانی جایگاهی برتر از سامسونگ در بازارهای جهانی و بازار ایران داشت. برند چینی که به سادگی عظمت سامسونگ را زیر سوال برد و حتی مدعی به زیر کشیدن سلطنت اپل بر بازار شده بود.

هواوی با وجود همه پیشرفت‌های خود، در سالیان اخیر و به خاطر تحریم‌های جهانی با مشکلات مهمی در تولید و عرضه گوشی‌های خود مواجه شده است. با این وجود این برند چینی در ایران همچنان طرفداران خاص خود را دارد. در ادامه قیمت گوشی گوشی های هواوی امروز در بازار 16 شهریور 1402 را می‌بینید:

8

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار