قیمت کوییک| قیمت کوییک امروز| قیمت کوییک ۱۴۰۲

قیمت کوییک ۱۰۰ میلیون ارزان شد! | ریزش باورنکردنی قیمت کوییک در بازار

قیمت کوییک در بازار به شدت کاهش پیدا کرده است.

قیمت کوییک ۱۰۰ میلیون ارزان شد! | ریزش باورنکردنی قیمت کوییک در بازار

قیمت کوییک در سال گذشته به یکباره به شدت افزایش پیدا کرد. در ابتدای سال نیز روند قیمت کوییک افزایشی بود. از شروع اردیبهشت ماه قیمت کوییک به یکباره با کاهش مواجه شد. از آن زمان تا به امروز قیمت کوییک حدود ۱۰۰ میلیون کاهش را تجربه کرده است.

قیمت کوییک در بازار امروز کاهش پیدا کرده است. بر اساس قیمت روز محصولات سایپا قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک ۱۰ میلیون ارزان شد و با این ریزش نسبت به تیرماه ۲۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک اس صفر مدل ۱۴۰۲ نیز نسبت به تیرماه ۱۵ میلیون و نسبت به اردیبهشت ماه ۱۰۰ میلیون کاهش قیمت را ثبت کرده است.

همچنین قیمت کوییک آر صفر ۱۴۰۲ از اردیبهشت تا به امروز ۹۰ میلیون ارزان شده است.

جدول قیمت کوییک

در جدول زیر قیمت روز انواع کوییک صفر را در بازار مشاهده می‌کنید. 

123

قیمت کوییک کارخانه چند؟

سایپا قیمت کارخانه کوییک در مرداد ۱۴۰۲ را اعلام کرد. بر اساس قیمت کارخانه سایپا، کوییک آر ۲۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین قیمت کارخانه کوییک اس به ۲۶۸ میلیون تومان رسیده است. قیمت کارخانه کوییک اتوماتیک R پلاس نیز ۳۳۸ میلیون تومان شده است.

گفتنی است قیمت کارخانه کوییک نسبت به تیرماه تغییر نکرده است.

کوییک چطور خودرویی است؟

سایپا کوییک خودرویی سواری محصول شرکت سایپا است.

این خودرو در شانزدهم اسفند ماه سال ۱۳۹۵ شمسی با حضور علی لاریجانی (رئیس وقت مجلس شورای اسلامی) و محمدرضا نعمت‌زاده (وزیر وقت صمت) رونمایی شد.

در زبان انگلیسی «Quick» به معنی سریع و چابک می‌باشد، با این حال سایپا لوگوی انگلیسی «Quik» را روی درب صندوق عقب کوییک نصب کرده‌است که به نام روستایی در کردستان و هرمزگان همچون کوئیک (کامیاران) اشاره می‌کند.

در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ شمسی غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی از غیر فارسی بودن نام این خودرو انتقاد کرد و آن را نقض صریح قانون ممنوعیت به‌کارگیری اسامی، عنوان‌ها و اصطلاحات بیگانه مصوب سال ۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی دانست. در پاسخ مهدی جمالی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفته‌است کوییک نامی ایرانی و متعلق به ۴ هزار سال پیش است.

کوییک

کوییک در نمای جلو تفاوت بزرگی نسبت به ساینا ندارد و تنها تغییراتی در سپر جلو در جهت اسپرت نشان دادن چهره خودرو اعمال شده‌است؛ اضافه شدن دو روف لاین (باربند پایه کوتاه) و بچه گلگیرهای پهن، افزایش ارتفاع و قدرت فنرها در جهت کراس اور کردن این خودرو و در نمای عقب نیز شاهد استفاده از یک سپر اسپرت و چراغ‌هایی متفاوت با محصولات دیگر سایپا و شبیه به ب‌ام‌و ایکس۱ هستیم که در مجموع یک کراس اور اسپرت را تشکیل داده‌است. در بخش ابعاد خارجی این خودرو از هم رده‌های این سبک مثل پژو ۲۰۶ و تیبا۲ مقداری بزرگتر است به‌طوری‌که طول آن معادل ۴۰۰۵ میلی‌متر، عرض آن ۱۶۷۸ میلی‌متر و ارتفاع آن هم ۱۵۳۲ میلی‌متر است.

کوییک در نسخه‌های مختلفی وارد بازار شد، کوییک معمولی، کوییک S، کوییک دورنگR و کوییک اتوماتیک. کوییک دو رنگR که مخفف کلمه Rainbow می‌باشد در رنگبندی‌های مختلفی وارد بازار شد و البته آپشن‌های پیشفرض بیشتری در مقابل نسخه معمولی کوییک بر روی آن در دسترس می‌باشد، تریم دورنگ اسپرت این نسخه و رینگ‌های اسپرت و مانیتور داخلی و موارد دیگری که در این نسخه توانستند برتری برای نسخه دورنگ در مقابل نسخه معمولی ایجاد کنند.

قرار بود برای سال اول ۳۵ هزار دستگاه و در سال ۱۳۹۷ بیش از ۸۰ هزار دستگاه از کوییک تولید شود

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار