تخلفات خودروسازان

محکومیت سنگین دو خودروساز/ خودروسازان نقره داغ می شوند

بنا بر اعلام رئیس سازمان تعزیرات حکومتی پرونده های مهم و ویژه ای برای دو شرکت خودروساز بزرگ تشکیل شد و قطعا شاهد محکومیت سنگین و نقره داغ این دو شرکت خواهیم بود.

محکومیت سنگین دو خودروساز/ خودروسازان نقره داغ می شوند

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده های مهم و ویژه ای برای دو شرکت خودروساز بزرگ تشکیل شد و قطعا شاهد محکومیت سنگین و نقره داغ این دو شرکت خواهیم بود.

محکومیت سنگین در انتظار دو خودروساز بزرگ / به زودی نقره داغ می شوند!

احمد اصانلو ، رییس سازمان تعزیرات حکومتی امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص تخلفات خودروسازان گفت: تصور دولتمردان در گذشته این بود که به غیر از خودروهای اقتصادی در سایر خودروها هیچ سازمانی حق قیمت گذاری ندارد.​

اصانلو در ادامه گفت: در این دولت در نهایت شورای رقابت پذیرفت که به غیر از خودروهای اقتصادی که شامل محصولات ایران خودرو و سایپا می شوند، در نحوه قیمت گذاری دیگر خودروسازان نیز ورود کنند.

سازمان تعزیرات حکومتی بلافاصله بعد از ابلاغ مصوبه و ابلاغ شورای رقابت، نظارت بر قیمت خودروسازان را آغاز کرد. تشکیل پرونده ها انجام شد و در حال حاضر یک هزار و 269 فقره پرونده درخصوص خودروسازان در 5 ماه اخیر با جریمه بیش از 6 هزار میلیارد ریال تشکیل شد. همچنین در خصوص شبکه توزیع خودروسازان اقدامات اساسی در حال انجام است.

اصانلو افزود: پرونده های مهم و ویژه ای برای دو شرکت خودروساز بزرگ تشکیل شد که در حال رسیدگی و در مرحله کارشناسی در سازمان حمایت است و قطعا شاهد محکومیت سنگین و نقره داغ دو شرکت بزرگ خودروسازی خواهیم بود.

 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار