پیش فروش سایپا| پیش فروش سایپا امروز| جدیدترین پیش فروش سایپا

آغاز پیش فروش سایپا ویژه مرداد ۱۴۰۲ | قیمت باورنکردنی کوییک و ساینا در پیش فروش سایپا

گروه خودروسازی سایپا اطلاعیه تکمیل ثبت نام اولین پیش فروش خودرو در مردادماه ۱۴۰۲ را صادر کرد.

آغاز پیش فروش سایپا ویژه مرداد ۱۴۰۲ | قیمت باورنکردنی کوییک و ساینا در پیش فروش سایپا

خبرملت: سایپا برخی از محصولاتش را در طرح پیش فروش سایپا عرضه می کند. در پیش فروش سایپا معمولا قیمت محصولات نسبت به خرید از بازار آزاد ارزان تر است. افرادی که در طرح پیش فروش سایپا شرکت می کنند پس از چند ماه خودروی خود را دریافت می کنند. تازه ترین پیش فروش سایپا به دو خودروی کوییک آر و ساینا اس اختصاص دارد. تازه ترین خبر درباره پیش فروش سایپا را در ادامه از خبرملت بخوانید. 

 گروه خودروسازی سایپا اطلاعیه تکمیل ثبت نام اولین پیش فروش خودرو در مردادماه ۱۴۰۲ را صادر کرد. پیش فروش سایپا مربوط به عرضه خودروهای کوییک آر و ساینا اس است.

قیمت پیش فروش سایپا مرداد ۱۴۰۲ 

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت کارخانه محصولات سایپا که در جدیدترین طرح پیش فروش خودرو عرضه شده است را در ادامه بخوانید. برای ثبت نام کوییک ۱۴۰۲ مدل آر باید ۱۳۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت بپردازید. همینطور مبلغ پیش پرداخت برای ثبت نام ساینا s نیز ۱۲۴ میلیون تومان اعلام شده است. موعد تحویل سایپا اسفندماه است.

لینک سایت ثبت نام پیش فروش سایپا مرداد 1402

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرس www.saipacorp.com انجام می شود.

واریز وجه فروش فوری پیش فروش سایپا 

آخرین مهلت واریز وجه سایپا ۶ مردادماه است. ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲ که در تاریخ دوم مرداد ماه ۱۴۰۲ برای ایشان پیامک ارسال شده است، می‌توانند برای واریز مبلغ پیش پرداخت خود به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کنند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار