قیمت سکه و طلا | قیمت سکه و طلا امروز

آخرین نوسانات قیمت سکه و طلا | قیمت سکه و طلا را ببینید

قیمت سکه و طلا در بازار امروز نرخ جدیدی امروز به ثبت رساند که در ادامه این گزارش قیمت سکه و طلا در بازار امروز را بخوانید.

آخرین نوسانات قیمت سکه و طلا | قیمت سکه و طلا را ببینید

قیمت سکه و طلا در بازار امروز اعلام شد. قیمت سکه و طلا در بازار امروز چقدر است؟ قیمت سکه و طلا در بازار امروز دستخوش تغییراتی شد. قیمت سکه و طلا در بازار امروز نرخ جدیدی امروز به ثبت رساند که در ادامه این گزارش قیمت سکه و طلا در بازار امروز را بخوانید.

سکه در کانال ۱۳ میلیون تومانی باقی ماند

آقای محمد کشتی آرای، نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در این هفته سکه کانال ۱۳ میلیون تومانی را تجربه کرد که البته به همراه آن شاهد افزایش حباب انواع سکه بوده ایم که علت اصلی آن افزایش تقاضا و نرخ ارز بود.

دلار با افزایش قیمت در سال جدید مواجه شد و با افزایش تقاضا نرخ ارز حدود یک هزار تومان در بازار آزاد افزایش یافت و به کانال ۲۷ هزار تومانی رسید.

قیمت سکه و طلا نیز همسو با نرخ ارز پیش رفت. شما می توانید با استفاده از جدول زیر قیمت ها را بررسی کنید.

نام محصول

شنبه

(۲۰فروردین)

یکشنبه

(۲۱فروردین)

دوشنبه

(۲۲فروردین)

سه شنبه

(۲۳فروردین)

چهار شنبه

(۲۴فروردین)

پنجشنبه

(۲۵فروردین)

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۳.۲۳۰,۰۰۰ ۱۳,۱۸۰,۰۰۰ ۱۳,۰۵۰,۰۰۰ ۱۳,۰۸۰,۰۰۰ ۱۳,۱۵۰,۰۰۰ ۱۳,۱۸۰,۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم ۱۲,۸۰۰,۰۰۰ ۱۲,۸۵۰,۰۰۰ ۱۲,۹۰۰,۰۰۰ ۱۲,۹۲۰۰,۰۰۰ ۱۲,۹۵۰,۰۰۰ ۱۲,۹۰۰,۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۷,۲۵۰,۰۰۰ ۷,۲۰۰,۰۰۰ ۷,۲۰۰,۰۰۰ ۷,۲۰۰,۰۰۰ ۷,۲۰۰,۰۰۰ ۷,۲۰۰,۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۴,۱۰۰,۰۰۰ ۴,۰۵۰,۰۰۰ ۴,۰۵۰,۰۰۰ ۴,۰۵۰,۰۰۰ ۴,۰۵۰,۰۰۰ ۴,۰۰۰,۰۰۰
سکه گرمی ۲,۵۰۰,۰۰۰ ۲,۴۵۰,۰۰۰ ۲,۴۵۰,۰۰۰ ۲,۴۵۰,۰۰۰ ۲,۴۵۰,۰۰۰ ۲,۴۵۰,۰۰۰
اونس جهانی یک هزار و ۹۱۵ دلار و ۷۵ سنت یک هزار و ۹۵۸دلار و ۶۷ سنت یک هزار و ۹۳۶ دلار و ۱۶ سنت یک هزار و ۹۲۳ دلار و ۲۱ سنت یک هزار و ۹۲۴ دلار و ۳۶ سنت یک هزار و ۹۲۶ دلار و ۱۶ سنت
طلای ۱۸ عیار ۱,۲۲۰,۲۰۰ ۱,۲۳۳,۷۰۰ ۱,۲۴۱,۹۰۰ ۱,۲۴۱,۹۰۰ ۱,۲۴۸,۸۰۰ ۱,۲۵۲,۳۰۰

در جدول زیر میانگین کاهش نرخ سکه و طلا را مشاهده می‌کنید.

  سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سکه تمام طرح قدیم نیم سکه بهار آزادی ربع سکه بهار آزادی سکه گرمی اونس جهانی مثقال طلای آب شده طلای ۱۸ عیار

اختلاف قیمت

هفتگی(تومان)

۲۰۰.۰۰۰

(افزایش)

۳۰۰.۰۰۰

(افزایش)

۱۵۰.۰۰۰

(افزایش)

۵۰.۰۰۰

(افزایش)

۰

(بدون تغییر )

۳۴ دلار

(کاهش)

۹۰.۰۰۰

(افزایش)

۲۲.۰۰۰

(افزایش)

آخرین اخبار از قیمت سکه و طلا

در میدان فردوسی درباره قیمت دلار معامله‌گران به یک پدیده‌ای اشاره می‌کنند، به گفته آن‌ها بازار سه‌شنبه تا حدی شلوغ شد البته منظور از شلوغی حضور معامله‌گران نبود بلکه حضور عوامل انتظامی بود.

بالاخره تاج از سر سکه افتاد. درحالی که روز گذشته سکه در بازار کم‌رمق دارایی‌ها تاخت و تاز داشت و تا مرز ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار عقب‌نشینی کرد. عقب‌نشینی قیمت سکه به خاطر کاهش قیمت اونس و تکرار نزول قیمت دلار در بازار داخلی بود.

البته برخی معامله‌گران می‌گویند آنچه که باعث کاهش قیمت شد اونس بود چون دلار در بازار دوشنبه هم نزولی بود ولی سکه بالا رفت و کاهش قیمت اونس همه موتورهای صعود سکه را خاموش کرد.

سکه بدون حامی داخلی و با اتکا به اونس از مرز مقاومت ۱۳ میلیون و ۴۰۰ رد شد اما در روز سه‌شنبه پس از نزول اونس از سطح مقاومتی پایین‌تر آمد و کاهش قیمت دلار سکه را به ابتدای دروازه ۱۳ فرستاد.

از نظر برخی معامله‌گران ماندن در کانال ۱۳ هنوز علامتی از امید به صعود است اما پس دادن سطح مقاومتی ۱۳ و چهارصد هزار تومان بازار با تردیدهای جدی‌ای درباره افزایش‌های آتی روبرو کرد.

قیمت سکه و طلا روز گذشته چقدر بود؟

حباب سکه به نسبت روز گذشته کاهش یافنه است، به این ترتیب هر سکه امامی ۱۶۴ هزارتومان، نیم سکه، ۸۹۴ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۵۹ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ۹۸۵ هزارتومان حباب دارد.

قیمت سکه روز گذشته بر مدار صعود قرار گرفت. این فلز زرد رنگ عصر دیروز توانست 20  هزار تومان‌ بر ارزش خود بیفزاید و کانال 12 میلیون تومان را لمس کند.

هفته گذشته با خبر آغاز جنگ بین روسیه و اوکراین  قیمت اونس طلا  در بازار جهانی افزایش چشمگیری داشت. اما با این وجود قیمت سکه کماکان آن طور که انتظار میرفت نتوانست افزایش پیدا کند و بالای 12 میلیون و 200 هزار تومان قرار بگیرد . 

 از طرفی هم بازار ارز تهران  در چند روز اخیر شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود. همین امر باعث شده که سکه بازان  با ترس و احتیاط وارد بازار شوند و دست به خرید  بزنند. 

برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که قیمت سکه در صورتی می تواند به سمت بالا حرکت کند که بار دیگر  همزمان مورد حمایت اونس طلا و نرخ دلار قرار بگیرد.

تنها صرافی ایرانی که قیمت سکه و طلا واقعی ارائه میدهد

بازار طلا و سکه، از اواخر هفته گذشته تحت تاثیر افزایش شدید قیمت اونس جهانی، افزایش قیمت‌ها را تجربه کرد. اما از روز جمعه و با کاهش قیمت اونس جهانی، بازار طلا و سکه در روز شنبه اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد. امروز نیز درحالی که در بازار قیمت انواع سکه افزایش یافته بود، اما سکه امامی حدود ۲۰هزارتومان کاهش ق داشت. در شرایط فعلی، بازار طلا و سکه در نوعی سردرگمی به سر می‌برد. از طرفی در انتظار اخبار مثبت مذاکرات و دستیابی به توافق است تا کاهشی شود و از طرف دیگر، اونس جهانی در واکشن به تحولات سطح بین‌الملل با افزایش خود بازار را صعودی می‌کند. در این بین باید دید برآیند این دو متغیر در تعیین مسیر بازار طلا و سکه به چه صورت خواهد بود.

به دنبال افزایش قیمت انس جهانی طلا، بازار طلا و سکه نیز امروز صعودی شد اما در پایان معاملات شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم. بازار طلا اولین روز هفته را با نوسان بالایی آغاز کرد. درحالی که به دنبال اخبار مثبتی که از مذاکرات به گوش می‌رسد، دلار نزولی شده اما به دنبال افزایش قیمت اونس جهانی طلا، امروز شاهد افزایش قیمت طلا و سکه در میانه معاملات بودیم. در حدی که قیمت سکه امامی طرح جدید در ساعاتی از معاملات به ۱۳میلیون و ۱۴۸هزارتومان نیز رسید. اما این شوک تا پایان معاملات باقی نماند و بازار اندکی آرام گرفت. 

در همین رابطه، ابراهیم محمدولی، رییس اتحادیه طلای تهران، در رابطه با نوسانات امروز گفت: به طور طبیعی، با افزایش قیمت انس جهانی، قیمت طلا هم افزایش می‌یابد. زمانی که نوسانات وجود دارد بازار چندان نمی‌تواند آرامش داشته باشد و باید صبر کرد.

وی افزود: طی روزهای پنجشنبه و شنبه، اتفاقی در اقتصاد رخ نداد و امیدواریم آرامش به بازار برگردد تا مردم بتوانند معاملات کنند.

وی در پاسخ به اینکه نوسانات بازار روزهای آینده ادامه خواهد یافت یا خیر، تاکید کرد: باید دید چه اتفاقاتی برای انس جهانی می‌افتد. فردا هم یکشنبه و بازار جهانی تعطیل است و همچنین در تعطیلات سال نو میلادی قرارداریم.

رییس اتحادیه طلا در رابطه با وضعیت بازار تا پایان سال ادامه داد: تجربه نشان داده است با نزدیک شدن به آخر سال دادوستد بهتر می‌شود؛ البته به شرطی که نوسانات نباشد. حال که به پایان سال نزدیک می‌شویم امیدواریم ثبات به بازار برگردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر توافق صورت پذیرد، ارتباطات ایران با جهان بهتر می‌شود و با بهبود وضعیت بازار ارز، آرامش بیشتری به بازار طلا نیز تزریق می‌شود. در آن صورت شرایط بازار با امروز متفاوت خواهد بود و اگر در آن مسیر قرار بگیریم، می‌توان انتظار داشت قیمت‌ها کاهش یابد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار