وام بانکی | دریافت وام بانکی

متقاضیان وام بانکی بخوانند | دریافت وام بانکی 125 میلیون تومانی آسان

بانک آینده به منظور ایجاد اشتغال و کمک به چرخه تولید داخلی و همچنین تامین خدمات و لوازم مصرفی بادوام مورد نیاز خانوارها، به مشتریان واجد شرایط خود حداکثر معادل ۸۰ درصد ارزش کالای خریداری شده وام می‌پردازد. این وام ۱۲۵ میلیون تومانی تحت عنوان طرح «کارگشا» به مشتریان اعطا می‌شود.

متقاضیان وام بانکی بخوانند | دریافت وام بانکی 125 میلیون تومانی آسان

هر یک از ما در برهه های مختلف از زمان نیاز مبرم به پول پیدا می کنیم، اما ممکن است شرایطی برای قرض گرفتن و یا دسترسی به پول پس اندازی خود نداشته باشیم؛ گرفتن وام بانکی در این شرایط می تواند کمک کننده باشد. بانک های مختلفی وام بانکی ارائه می دهند، همچنین وام بانکی انواع مختلفی دارند، هر بانک ممکن است شرایط خاص خود را برای دریافت وام داشته باشد، و شما بنابر شرایط خود نوع وام بانکی را انتخاب می کنید. یکی از جدیدترین اخبار در رابطه با وام بانکی 200 میلیون تومانی است؛ که اخیرا در جامعه مورد بحث قرار می گیرد. آخرین جزئیات این خبر را با هم مطالعه می کنیم.

شرایط دریافت وام بانکی ۱۲۵ میلیون تومانی بانک آینده

بانک آینده به منظور ایجاد اشتغال و کمک به چرخه تولید داخلی و همچنین تامین خدمات و لوازم مصرفی بادوام مورد نیاز خانوارها، به مشتریان واجد شرایط خود حداکثر معادل ۸۰ درصد ارزش کالای خریداری شده وام می‌پردازد. این وام ۱۲۵ میلیون تومانی تحت عنوان طرح «کارگشا» به مشتریان اعطا می‌شود.

وام کارگشا تنها به اشخاص حقیقی واجد شرایط پرداخت می‌شود. کسانی که حقوق خود را از بانک آینده دریافت می‌کنند یا جز مشتریان این مجموعه با گردش حساب مطلوب هستند، در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دارند. افرادی شرایط دریافت این وام برای خرید انواع لوازم خانگی ایرانی را خواهند داشت که به بانک ضامن رسمی و معتبری ارائه دهند. علاوه بر ضامن، فرد متقاضی باید جواز کسب و کار قانونی داشته باشد. ضمنا ارائه سفته هم ضروری است. مشتریان باید در یکی از شعب بانک آینده سپرده قرض الحسنه داشته باشند تا بتوانند برای این وام درخواست دهند و آن را دریافت کنند. میزان سود این تسهیلات ۱۸ درصد اعلام شده است.

دیگر شرایط وام بانکی ۱۲۵ میلیون تومانی طرح کارگشا

لازم به ذکر است که ۱۰ درصد نرخ تسهیلات وام گیرندگان بلوکه خواهد شد.درضمن سپرده فرد وام گیرنده هم تا تسویه اقساط مسدود خواهد ماند.بیشترین مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است. در صورتی که فردی این وام را گرفته و اقساط آن را به صورت منظم پرداخت کرده باشد، امکان درخواست و دریافت مجدد این تسهیلات را خواهد داشت.

اگر متقاضی حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود مشخص شده دریافت کند و مدت زمان پرداخت اقساط هم برای وی ۳۶ ماه تعیین شود، وی باید ماهیانه ۴ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۴۹ تومان قسط بپردازد. کل سود این مبلغ وام ۳۷ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۷۸۰ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲۷۷ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۴۸۵ تومان است.

مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این وام می‌توانند به سایت بانک آینده به نشانی www.ba۲۴.ir مراجعه کنند.

به این شکل وام بانکی قرض‌الحسنه 200 میلیونی دریافت کنید

دیروز براساس اعلام بانک مرکزی، سقف پرداخت وام‌های قرض الحسنه برای افراد ۲۰۰ میلیون تومان و برای شرکت‌ها به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد؛ همچنین دوره بازپرداخت این تسهیلات از ۳۶ ماه به ۶۰ ماه افزایش پیدا کرد.

 شرایط پرداخت این وام هنوز به بانک‌های عامل ابلاغ نشده است طبق گفته یک منبع آگاه پرداختی‌ها بعد از نوروز ۱۴۰۱ صورت خواهد گرفت. در گذشته وام‌های قرض الحسنه  ضروری که ۵۰ میلیون تومان بود، براساس اعتبار سنجی و امتیاز حساب به متقاضیان پرداخت می‌شد و رتبه اعتباری افراد تعداد ضامن‌ها را تعیین می‌کرد. برای وام‌های قرض الحسنه کسب و کار که میزان آن ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده بود علاوه بر اعتبارسنجی و میزان گردش حساب، مستنداتی که وضعیت شغلی فرد را نشان دهد لازم بود.

وام بانکی

اقساط و شرایط دریافت وام بانکی 200 میلیونی

سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ضروری و اشتغال زایی در بانک های قرض الحسنه به ترتیب چهار و پنج برابر شد. امروز هم علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:«‌سقف وام قرض‌الحسنه بانک‌ها از ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه، به 2۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۶۰ ماهه افزایش یافت.وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی هم از ۱۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۸۴ ماهه افزایش یافت.» 

چند روز پیش اعلام شد که  با موافقت کمیسیون اعتباری بانک مرکزی، ، سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ضروری برای اشخاص حقیقی 200 میلیون تومان با دوره بازپرداخت حداکثر 60 ماهه تعیین شد. سقف مبلغ یاد شده، پیشتر 50 میلیون تومان بود. از سوی دیگر سقف تسهیلات اشتغال زایی برای کسب و کارهای خرد و کوچک از 100 میلیون تومان به 500 میلیون تومان رسید و دوره بازپرداخت آن حداکثر 84 ماهه شد. به گزارش خراسان، به طور کلی منتظر ماندن در نوبت، داشتن میانگین حساب مناسب، نداشتن بدهی بابت وام قرض الحسنه، داشتن ضامن یا اعتبارسنجی مناسب از جمله مولفه هایی است که متقاضیان تاکنون در فرایند دریافت وام قرض الحسنه بانک ها با آن روبه رو بوده اند. 

نکته دیگر درباره این نوع تسهیلات نرخ کارمزد و سود آن است که عمدتاً 4 درصد تعیین شده است. محاسبات نشان می دهد با فروض یاد شده، مبلغ اقساط ماهانه برای وام قرض الحسنه ضروری اشخاص حقیقی 3 میلیون و 683 هزار تومان و برای وام اشتغال زایی 6 میلیون و 834 هزار تومان خواهد بود. 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار