قیمت گوشی شیائومی

قیمت گوشی شیائومی امروز | قیمت گوشی شیائومی سه شنبه 29 فروردین ماه 1402 | قیمت گوشی شیائومی چند؟

امروز (سه شنبه 29 فروردین ماه 1402) قیمت انواع گوشی موبایل شیائومی در بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت گوشی شیائومی امروز | قیمت گوشی شیائومی سه شنبه 29 فروردین ماه 1402 | قیمت گوشی شیائومی چند؟

گوشی شیائومی در ایران بعد از گوشی سامسونگ طرفداران بسیاری دارد. گوشی شیائومی پس از سامسونگ، دومین تولیدکنندهٔ بزرگ تلفن‌های هوشمند در دنیاست که سیستم‌عامل بیشتر آن‌ها می‌یوآی است. گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۰ توانست ۱۴۶٫۳ میلیون دستگاه، تلفن هوشمند، به‌فروش برساند. گوشی شیائومی در حال حاضر از جایگاه مناسبی بین مردم جهان برخوردار است و این توانایی را دارد که از رقیب های خود سبقت بگیرد و سهم بیشتری از بازار جهانی را به دست بیاورد. 

قیمت گوشی شیائومیقیمت گوشی شیائومی سه شنبه 29 فروردین ماه 1402

پوکو C40 یکی از مدل‌های اقتصادی و محبوب شیائومی در ایران است که نسخه ۶۴ گیگابایت آن را امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین حدود شش میلیون تومان می‌فروشند. ردمی 9A از نظر مشخصات یک سطح ضعیف‌تر از پوکو C۴۰ است‌ و دست‌کم سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود، اما از نظر فروشنده‌های موبایل ردمی نوت 11 مدل ۴G که نسخه ۱۲۸ گیگ آن هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزش دارد، فروش بیشتری را تجربه می‌کند.

پوکو X4 پرو بین بهترین میان‌رده‌های بازار قرار گرفته و الان در بازه ۱۲ تا ۱۳ میلیون فروخته می‌شود. پوکو X5 پرو که تقریبا تازه‌نفس به‌حساب می‌آید با فضا ذخیره سازی ۲۵۶ گیگ، ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و شیائومی 13 لایت که ارزان‌ترین گوشی سری ۱۳ شیائومی است، ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

شیائومی 12s اولترا هم که جزو گران‌ترین گوشی‌های شیائومی است، با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۵۸ میلیون تومان و Mi 11 Ultra با همین میزان فضا ذخیره‌سازی ۳۸ میلیون تومان قیمت دارند.

ردمی A1 پلاس را می‌توانیم یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار بدانیم که نسخه ۳۲ گیگ آن توانسته یکی از محبوب‌ترین مدل‌های اقتصادی بازار باشد و کنار آن ردمی 9A به‌عنوان یکی دیگر از مدل‌های اقتصادی بازار فروش خوبی را تجربه کرده است. با این حال از نظر فروشنده‌های موبایل ردمی نوت 11، پرفروش‌ترین گوشی فعلی شیائومی در ایران است.

می 11 اولترا درحال حاضر یکی از گران‌ترین گوشی شیائومی در ایران است و نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگ آن در موبایل‌فروشی‌ها فروخته می‌شود. بین گران‌ترین گوشی‌های شیائومی می‌توانیم اشاره‌ای به Black Shark 5 Pro داشته باشیم که ذاتا یک گوشی گیمینگ به‌حساب می‌آید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار