قیمت گوشی سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ شنبه 26 فروردین ماه 1402 | قیمت گوشی سامسونگ چند شد؟

امروز( شنبه 26 فروردین ماه 1402) قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ در بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت گوشی سامسونگ شنبه 26 فروردین ماه 1402 | قیمت گوشی سامسونگ چند شد؟

گوشی سامسونگ در ایران طرفداران بسیاری دارد. گوشی سامسونگ در ایران، پُر فروش ترین گوشی بازار است. گوشی سامسونگ از امکانات و کیفی مناسبی برخوردار است و برای همین، توانسته است که رضایت مشتریان را به دست بیاورد. گوشی سامسونگ تاکنون، تواسته است که به پیشرفت های قابل قبولی در بازارهای جهانی دستش پیدا کند. گوشی سامسونگ در حال حاضر از جایگاه مناسبی بین مردم جهان برخوردار است و این توانایی را دارد که از رقیب های خود سبقت بگیرد و سهم بیشتری از بازار جهانی را به دست بیاورد. 

گوشی سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ شنبه 26 فروردین ماه 1402 

 گلکسی A03 Core یکی از مدل‌های فعلی در فهرست ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار است. نسخه ۳۲ گیگابایت گلکسی A03 Core روز پنجشنبه ۲۴ فروردین با ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان فروخته شد و گلکسی A04 که یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با بودجه کمتر از پنج میلیون تومان است، چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت داشت.

گلکسی A13 را در آخرین روز‌های فروردین امسال دست‌کم شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌فروشند و الان خرید A14 حداقل هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تمام می‌شود. بین میان‌رده‌های پرفروش فعلی سامسونگ می‌توانیم به A53 اشاره کنیم که نسخه ۲۵۶ گیگابایت این مدل امروز نزدیک ۱۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان فروخته شد. از طرفی قیمت A73 نسخه ۲۵۶ گیگ به ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. گلکسی S23 Ultra هم نهایتا ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد و ارزان‌ترین نسخه آن را که ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی دراختیار دارد، ۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌فروشند.

گلکسی A13 را درحال حاضر به‌عنوان پرفروش‌ترین محصول سامسونگ در بازار می‌شناسیم که حالا نسخه جدید آن یعنی گلکسی A14 هم به بازار معرفی شده است. فروشنده‌های موبایل می‌گویند، هر دو نسخه 64 و 128 گیگ گوشی گلکسی A13 بین محبوب‌ترین مدل‌های فعلی بازار به‌حساب می‌آیند و کنار آن می‌توانیم به گلکسی A32 اشاره کنیم که بعد تقریبا بعد سه سال از عرضه جهانی، هنوز در ایران طرفدار دارد.

گلگسی A53 و A73 توانستند به‌ترتیب جانشین‌های خوبی برای A52 و A73 باشند و بین محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار برای خودشان جایی دست‌وپا کنند. البته از گلکسی S21 FE هم نباید غافل شویم. مدلی که به آن لقب قاتل پرچمدار را می‌دهند و خیلی‌ها به‌جای رفتن سراغ گوشی‌های پرچمدار سری S، با قیمت کمتری S21 FE را می‌خرند.

گلکسی S23 Ultra جدید‌ترین و بهترین پرچمدار فعلی سامسونگ است که با حسگر اصلی 200 مگاپیکسل یکی از رقبای گوشی‌های گرانقیمت آیفون به‌حساب می‌آید. گلکسی S22 Ultra نسخه قدیمی‌تر S23 Ultra است و الان با قیمت کمتری فروخته می‌شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار