سریال نون خ

ردپای مهسا امینی در سریال نون خ / سریال نون خ توقیف شد؟

عکس باز شدن پای مهسا امینی به سریال نون خ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

ردپای مهسا امینی در سریال نون خ / سریال نون خ توقیف شد؟

سریال نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که تاکنون ۳ فصل از این سریال ساخته شده است. سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. سریال «نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. سریال نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود. این سریال در سه فصل در سال های۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است.  سریال نون خ سه سال پربیننده ترین سریال های نوروزی صدا و سیما بوده است.  

ردپای مهسا امینی در سریال نون خ 

عکس منتشر شده از برداشت برخی کاربران از باز شدن پای مهسا امینی به سریال نون خ ۴ بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

سریال نون خ

نون خ امسال حواشی فرامتنی زیادی داشت به خاطر برداشت‌های متعدد سیاسی که مخاطبان از سکانس‌های مختلف سریال داشتند. البته رفتار آقاخانی در اعتراضات اخیر هم شاید به نوعی به این حواشی سیاسی دامن زده چرا که او در اعتراضات سعی کرد مواضع خودش را حفظ کند و البته سریال را هم از گزند تصمیمات سخت اجتماعی دور کند. واکنش مخاطبان به کیفیت فنی سریال البته خیلی مثبت نبوده و برخی اعتقاد دارند که این سریال در خلق موقعیت کمدی و گرفتن خنده از مخاطب در فصل چهارم خیلی موفق نبوده و میزانسن‌های شلوغ و دیالوگ‌های بدون حرکت در خیلی قسمت‌ها نتوانست خنده بگیرد. 

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، مخاطبی در یک برداشت سیاسی عجیب از سکانس نقاشی سریال نون خ نوشت: «هرکسی شباهت این سه تصویر رو بگه جایزه داره. اون نقاشی مال یه سکانس از نون خ هستش».

عکس باز شدن پای مهسا امینی به سریال نون خ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار