قیمت پژو 405 | قیمت پژو 405 امروز | قیمت پژو 405 چقدر شد؟

جدیدترین قیمت پژو 405 در بازار خودرو | قیمت پژو 405 پنجشنبه 10 فروردین ماه 1401

امروز (پنجشنبه 10 فروردین ماه) قیمت پژو 405 در بازار خودرو اعلام شد.

جدیدترین قیمت پژو 405 در بازار خودرو | قیمت پژو 405 پنجشنبه 10 فروردین ماه 1401

قیمت پژو 405 در روزهای اخیر، افزایش یافت. قیمت پژو 405 در بازار آزاد نسبت به قیمت پژو پارس در کارخانه، تفاوت بسیاری دارد و همین موضوع، باعث دلال بازی در بازار خودرو شده است. اگر قیمت پژو 405 و دیگر محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا در بازار کاهش یابد می تواند باعث رونق گرفتن بازار خودرو شود. امروز (پنجشنبه 10 فروردین 1402) قیمت پژو 405 در بازار خودرو اعلام شد.

قیمت پژو 405قیمت پژو 405 پنجشنبه 10 فروردین ماه 1402

امروز پنجشنبه 10 فروردین 1402 خودروهای پژو ۴۰۵  نسبت به معاملات ۹ روز گذشته 10 میلیون تومان گران شده است.  پژو GLX 405 امروز با ده میلیون تومان افزایش به 410 میلیون تومان رسید و قیمت پژو 405 GLX دوگانه سوز با دو میلیون افزایش 420 میلیون و قیمت پژو 405 SLX با 475 میلیون رکورد زد.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل دستخوش تغییراتی شده است. مثلا تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک که یکی از گران‌ترین مدل‌های داخلی است، نسبت به پنجشنبه هفته قبل ۲۰ میلیون گران‌تر معامله می‌شود و خرید آن ۸۷۰ میلیون بودجه می‌خواهد. در اولین روز هفته جدید، بعد از تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک بیشترین افزایش قیمت را برای دنا پلاس دنده‌ای شاهد بودیم.

قیمت دنا پلاس دنده‌ای با رشد ۱۵ میلیونی به ۷۰۰ میلیون رسید و مدل‌هایی مثل تارا اتوماتیک، ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با رشد قیمت ۱۰ میلیونی پا به بازار گذاشتند. از طرفی به قیمت سمند EF۷ بنزینی، EF۷ دوگانه‌سوز، دنا پلاس اتوماتیک و ۲۰۷ دنده‌ای پنج میلیون اضافه شده و در طرف مقابل دنا معمولی و سمند LX را پنج میلیون کمتر از پنجشنبه هفته قبل دست به دست می‌کنند.

قیمت پژو 405بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست قیمت روز خودرو در سایت همراه مکانیک ، خودروهای داخلی و چینی که در روزهای اخیر با افزایش قیمت در اکثر مدل‌ها همراه شده بودند، امروز هم هم‎چنان با ادامه روند افزایش قیمت مواجه بوده‌اند.

در بازار خودروهای چینی قیمت جک S۵ یکی از مجبوب‌ترین خودروهای شاسی‌بلند چینی به ۱ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان رسیده است. چری آریزو ۵ IE حوالی ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود و قیمت ام وی ام X۲۲ نیز به ۸۹۰ میلیون تومان رسیده است و خودرو هایما S۷ توربو ‌پلاس که در هفته اخیر بیشترین رشد قیمت بازار را به خود اختصاص داده است حوالی ۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان اعلام شده است.

از محسوس‌ترین نوسانات قیمتی خودروهای داخلی می‌توان به قیمت کوییک که درحال حاضر جایگزین پراید شده است، اشاره کرد که در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و امروز وارد کانال جدیدی شده است. خودرو شاهین در رده خودروهایی قرار دارد که هفته‌های گذشته به دفعات، رشد قیمت را تجربه کرده بود و از مرز نیم میلیارد عبور کرد و در هفته جاری قیمت آن به ۵۱۰ میلیون تومان رسید. همچنین قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای که در روزهای گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرد، امروز نیز با قیمت ۶۳۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور شامل افزایش قیمت شد و پژو۲۰۷ سقف شیشه اتوماتیک نیز امروز در محدوده ۷۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. در ادامه، قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای داخلی و چینی را مشاهده می‌کنید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار