یارانه ماه رمضان

بشتابید جزئیات داغ از یارانه ماه رمضان | زمان واریز یارانه ماه رمضان مشخص شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر، یارانه کمک معیشتی پرداخت می‌شود.

بشتابید جزئیات داغ از یارانه ماه رمضان | زمان واریز یارانه ماه رمضان مشخص شد

جزئیات یارانه نقدی اعلام خواهد شد. یارانه معیشتی به همه ایرانی ها برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید. یارانه نقدی در سال جدید افزایش می یابد. یارانه نقدی بیش از بیست میلیون نفر دی ماه آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. کالابرگ جایگزین یارانه نقدی خواهد شد.

بشتابید جزئیات داغ از یارانه ماه رمضان

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۵ مربوط به اسفند ماه ۱۴۰۱ به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه واریز شد گمانه زنی ها درباره واریز یاارانه نقدی به مناسبت عید نوروز به گوش می رسد.

در سنوات گذشته و به خصوص در چند سال اخیر که کشوربا کرونا و تورم درگیر بوده، دولت از گروهی از یارانه‌بگیران حمایت مالی کرده است. میزان کمک معیشتی دولت اگرچه رقم قابل توجهی نیست اما یارانه‌بگیران به تکرار آن در پایان امسال نیز امیدوار هستند.

از یک سو هنوز سایه ویروس کرونا بر اقتصاد و معیشت خانوارها وجود دارد بنابراین این که دولت سیزدهم در روزهای پایانی سال با پرداخت یارانه یا وام قرض‌الحسنه از یارانه‌بگیران حمایت مالی کند، احتمال بعیدی نیست.

اگر دولت قصد پرداخت یارانه عید به یارانه‌بگیران را داشته باشد، احتمالا دایره مشمولان آن همانند اسفند ماه محدود است. چهار دهک اول که حدود ۳۲ میلیون نفر برآورد می‌شوند، جزو پایین‌ترین دهک‌های درآمدی کشور هستند. حقوق و درآمد ثابت ندارد و بعضا صاحب خانه یا خودرو نیز نیستند. اگرچه دولت برای واریز یارانه‌ها از این فاکتورها استفاده می‌کند، اما احتمال خطا نیز وجود دارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار