دعای روز چهارم ماه رمضان

دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان | متن و صوت دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان

در این بخش از دین و مذهب خبر ملت دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان را آورده ایم که یکی از بهترین دعاها در این ماه مبارک است.

دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان | متن و صوت  دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان

ماه مبارک رمضان، فرصت طلایی دعا کردن و جواب گرفتن است.حاجات ما به آسمان می روند و مستجاب شده بر می گردند، اگر تأخیری در استجابت دیدیم ناامید نشویم چرا که خداوند حکیم بهتر می داند که صلاح ما چیست بنابراین در این ماه عزیز، از هر فرصتی برای دعا کردن استفاده کنید.

یکی از راههای بهره مندی از این ماه مبارک خواندن ادعیه ای است که در مفاتیح الجناح برای هر روز ماه رمضان آورده شده است. در این بخش از دین و مذهب خبر ملت دعای روز سوم ماه مبارک رمضان را آورده ایم که یکی از بهترین دعاها در این ماه مبارک است.

دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ قوّنی فیهِ على إقامَةِ أمْرِکَ واذِقْنی فیهِ حَلاوَةَ ذِکْرِکَ وأوْزِعْنی فیهِ لأداءِ شُکْرَکَ بِکَرَمِکَ واحْفَظنی فیهِ بِحِفظْکَ وسِتْرِکَ یـا أبْصَرَ النّاظرین.

خدایا نیرومندم فرما در آن روز بر به پا داشتن فرمانت و بچشان در آن شیرینى یادت را و مهیا کن مرا در آن روز برای انجام سپاسگزاریت به کـرم خودت نگهدار مرا در این روز به نگاه داریت و پرده پوشى خودت اى بیناترین بینایان.

 

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار