کریس رونالدو

تصاویر | تاریخ مرگ کریس رونالدو فاش شد | رونالدو چرا به مرگ نزدیک شد؟

تاریخ مرگ سلبریتی‌های مشهور با یک ماشین حساب پیش‌بینی شد.

تصاویر | تاریخ مرگ کریس رونالدو فاش شد | رونالدو چرا به مرگ نزدیک شد؟

کریستیانو رونالدو از پر درآمد ترین بازیکنان فوتبال جهان است. کریستیانو رونالدو سابقه بازی در رئال مادرید را دارد. کریستیانو رونالدو بیشترین فالور در اینستاگرام را دارد. کریستیانو رونالدو با جورجینا نامزد کرده است و به زودی ازدواج می کنند. کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست.

تصاویر| تاریخ مرگ کریس رونالدو و کیم کارداشیانشیک ماشین حساب آنلاین جذاب می‌تواند طول عمر افراد را تخمین بزند. این ابزار که توسط دفتر آمار ملی (ONS) ایجاد شده است، به سادگی سن و جنسیت افراد را می‌پرسد، سپس امید به زندگی و احتمال رسیدن به سن‌های مختلف را تخمین می‌زند. به عنوان مثال، هری استایلز که ۲۹ ساله است، می‌تواند تا ۸۵ سالگی زنده بماند و همانطور که ویجت مبتنی بر داده‌ها نشان می‌دهد، ۷.۶ درصد احتمال دارد که او یک صد ساله شود.

طول عمر تحت تاثیر عوامل زیادی از جمله ژنتیک و خطرات رفتاری برای سلامتی مانند سیگار کشیدن، رژیم غذایی نامناسب و عدم ورزش است. با این حال، احتمالاً تأثیرات اجتماعی-اقتصادی گسترده‌تر مانند درآمد، مسکن و وضعیت شغلی نیز بی‌تاثیر نیست.

در ادامه تخمین سن برخی از مشهورترین چهره‌های جهان را که توسط گجت ONS محاسبه شده است را مرور می‌کنیم.

این بازیکن ۳۸ ساله که یکی از بزرگترین فوتبالیست های جهان به حساب می آید، یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان نیز محسوب می شود. او که متولد ۱۹۸۵ است، پنج جایزه توپ طلا و چهار کفش طلای اروپا را از آن خود کرده است که بیشترین جایزه توسط یک بازیکن اروپایی است.

او همچنین پنج بار بازیکن سال فیفا شده و ۳۲ جام در دوران حرفه‌ای خود کسب کرده است.

ONS تخمین می زند که او به طور متوسط تا ۸۴ سالگی زندگی کند. او همچنین ۲۵ درصد شانس رسیدن به ۹۴ سالگی، ۱ در ۱۰ شانس زندگی تا ۹۸ را دارد و ۶ درصد احتمال دارد که به سن ۱۰۰ سالگی برسد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار