قیمت خودرو‌

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه 19 اسفند 1401 | آخرین قیمت خودرو در بازار

قیمت خودرو صفر داخلی امروز جمعه، 19 اسفند 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه 19 اسفند 1401 | آخرین قیمت خودرو در بازار

قیمت خودرو در ایران روزانه تغییر می کند. قیمت خودرو دو نرخی است. قیمت خودرو در بازار و کارخانه متفاوت است کارشناسان معتقدند، هیچ اتفاق تازه‌ای در بازار رخ نداده که قیمت خودرو را ارزان کند. نه تیراژ تولید بالا رفته که تعادل به بازار برگردد و نه تکلیف واردات خودرو مشخص شده که سیگنال کاهش قیمت به خریداران بدهد. پس چرا برخی محصولات خودرویی در حال کاهش قیمت هستند؟ قیمت خودرو صفر داخلی امروز جمعه، 19 اسفند 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه 19 اسفند 1401 

قیمت شاهین در بازار آزاد امروز جمعه 19 اسفند درمقایسه با آخرین روز معاملاتی قبلی ۳۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. فروشنده‌های شاهین امروز درحالی این مدل را با قیمت ۶۵۰ میلیون پیشنهاد می‌دهند که سه‌شنبه ۱۶ اسفند قیمت شاهین در بازار آزاد ۶۸۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش فرارو، کوییک پلاس اتوماتیک بعد از شاهین، افت قیمت بیشتری را تجریه کرده است. قیمت کوییک پلاس اتوماتیک از ۵۰۰ میلیون تومان به ۴۸۰ میلیون تومان رسیده و شاهد افت ۲۰ میلیونی قیمت آن بودیم. کوییک R و ساینا دنده‌ای هر کدام ۱۰ میلیون از ارزش خودشان را از دست دادند و قیمتشان به‌ترتیب به ۳۷۰ میلیون تومان و ۳۶۰ میلیون تومان رسید. قیمت تیبا صندوقدار هم با کاهش پنج میلیونی به ۳۵۰ میلیون تومان تنزل پیدا کرد

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار