فال ابجد | فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه امروز سه شنبه 16 اسفند ماه 1401 | نحوه گرفتن فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه سه شنبه، 16 اسفند 1401 را در خبر ملت بخوانید.

فال ابجد روزانه امروز سه شنبه 16 اسفند ماه 1401 | نحوه گرفتن فال ابجد روزانه

از گذشته‌های دور تا کنون، همواره انسان ها به دنبال راهی برای فهمیدن آینده ی خود بوده اند یکی از فال های پرطرفدار فال ابجد است. فال ابجد برگرفته از حروف ابجد می باشد. فال ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. اولین گام که شما برای گرفتن فال ابجد باید بدانید، دانستن حروف ابجد است فال ابجد روشی برای مرتب کردن الفبای عربی برپایه الفبای اولیه فنیقی می باشد.

فال ابجد ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ متولدین فروردین

ابجد فال شما :  ب  آ  د

تعبیر : آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نیتت می‌شود از کار خود بهره مند می‌شوی و از دوستان باوفا،شادمان خواهی شد اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما :  آ ب ب

تعبیر : فکری را که در سر داری ترک کن . صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود قال و قیل و تلاش بیهوده مکن از بد دوری کن و به امرو مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن . از دروغ بر حذر باش ، چون عده ای قصد تهمت زدن به تو را دارند تا دوازده روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد می‌شود . صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی انشاءالله .

فال ابجد متولدین خرداد

ابجد فال شما :  آ  آ  ج

تعبیر : از خصومت دست بردار اگر قصد انجام کاری ناثواب داری ، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار . از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن . کسس از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی . اگر خواسته و آرزویی داری تا ده روز آینده به آن میرسی . صدمه‌ای متوجه توست . صدقه بده انشاءالله رفع خواهد شد. از فکر بد ، پول و در آمد حرام دوری کن . در همه ی کارها به خدا توکل کن.

فال ابجد متولدین تیر

ابجد فال شما :  آ  ج  د

تعبیر : هر نیت و قصدی که داری برآورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول ، ملک یا مقامی به دست می‌آوری . کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد ، موفق نمی‌شود ولی مراقب باش چون آدم حیله گری است اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می‌آوری اگر قصد انجام کاری داری ،دودل نباش ،آن کار را انجام بده چون به مقصود می‌رسی.

فال ابجد متولدین مرداد

ابجد فال شما :  ج  آ  ج

تعبیر : به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود . این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی در این فکر هستی که عاقبت کارت چه می‌شود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگه دار.

فال ابجد متولدین شهریور

ابجد فال شما :  د  ب  ج

تعبیر : از چیزی دلخور یا غمگین هستی . فکرش را از سرت بیرون کن . در روزی به رویت گشوده است به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار . در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد . اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی خودت و هم دوستان و آشنایان می‌شود . به زودی کارها بر وفق مراد تو می‌شود.

فال ابجد متولدین مهر

ابجد فال شما :  ج  ب  آ

تعبیر : طالعت نیکوست با توکل به خداوند به خواسته ات می‌رسی تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی . به همه اعتماد نکن . چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد . ولی تو را خوشحال می‌کند، آینده ی روشنی داری ،برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال ابجد متولدین آبان

ابجد فال شما :  آ  آ  آ

تعبیر : به زودی گره ی کارت باز می‌شود و به هر خواسته ای که داری میرسی ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده ی شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امان هستی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده میشنوید . اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو خوددار باش و از بدیها پرهیز کن . آنچه را که انتظار داری انشاءالله به زودی به دست خواهی آورد.

فال ابجد متولدین آذر

ابجد فال شما :  آ  د  ب

تعبیر : طالع خوبی داری عاقبت به آنچه که طالب هستی میرسی. از کار و شراکت سود خواهی برد. و رنج و مشکلت حل خواهد شد اگر طالب مال حلال باشی ، روز به روز کارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو ار آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز میگردد اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگیت بوده رفع خواهدشد و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.

فال ابجد متولدین دی

ابجد فال شما :  د  ج  ج

تعبیر : گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود . به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاع هستی ، به زودی از او خبری به دست تو میرسد اگر گم شده ای داری ،آن را پیدا خواهی کرد.

فال ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما :  ج  د  آ

تعبیر : به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا میکنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک میکنند . چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می‌شود . از جایی که انتظار نداری سود و منفعتی به تو می‌رسد برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پیش بعضی عزیز می‌شوی.

فال ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما : ب  ب  ب

تعبیر : نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می‌رسی . شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور. اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است ، به شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار