بازی

از بازی های گوشیت خسته شدی؟ این چندتا بازی رو نصب کن

هر روزه هزاران بازی برای گوشی های همراه اندرویدی ساخته می‌شود و ما هر کدام از آنها را حداقل یکبار تست کرده ایم و گاهی هم بازگشت به سمت بازی‌های قدیمی را ترجیح می‌دهیم.

از بازی های گوشیت خسته شدی؟ این چندتا بازی رو نصب کن

این روزها بازی کردن با گوشی همراه سن و سال نمی‌شناسد. هرکسی حداقل یکبار محض کنجکاوی هم که شده یک بازی از پلتفرم های مطرح نصب کرده و مشغول بازی کردن شده است. اما اگر یک سرگرمی یا کمی هیجان می‌خواهید پیشنهاد ما این چند بازی است.

بازی

1.Vector

اگر بخواهیم بازی‌های Endless Runner را با حرکات پارکور ترکیب کنیم، Vector نتیجه آن خواهد بود. لازم به گفتن است که چالش بازی از زمانی آغاز می‌شود که دشمنانتان به دنبال شما می‌افتند و در این نقطه است که باید با بهترین زمان‌بندی ممکن، از روی موانع بپرید و در غیر این صورت اسیر دشمنان می‌شوید! Vector در زمان انتشار خود توانست موفقیت‌های بسیار زیادی را به دست بیاورد و همواره از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید در سبک Runner یاد می‌شود.

بازی

 

2. Alto’s Adventure

اگر به دنبال یک بازی ساید-اسکرولر با محیط‌های زیبا و دیدنی می‌گردید، به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. با اینکه چند سالی از انتشار این اثر می‌گذرد، ولی همچنان از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید یاد می‌شود. واقعا تعداد بازی‌های کمی هستند که بتوانند هم در زمینه بصری کیفیت قابل قبولی ارائه دهند و هم بتوانند مخاطب خود را برای ساعت‌ها سرگرم کنند.

در این بازی شما در نقش Alto قرار می‌گیرید و باید با اسکیت‌بورد خود در دنیای بی‌پایان بازی ماجراجویی کنید. شاید فکر کنید با یک بازی ساده و آسان طرف هستیم، ولی در حقیقت اصلا این‌طور نیست. در این اثر، زمان‌بندی حرف اول و آخر را می‌زند و هر چقدر که بهتر عمل کنید سرعتتان هم بیشتر و بیشتر می‌شود و بازی هم به مراتب سخت‌تر خواهد شد. بازی Alto در عین سادگی یکی از بهترین بازی های اندروید است.

بازی

3. Crossy Road

اگر بازی Frogger را از گذشته به یاد داشته باشید، احتمالا با Crossy Road هم آشنایی دارید چرا که گیم‌پلی هر دو این آثار دقیقا مشابه هم هستند. در Crossy Road باید از خیابان‌هایی رد شوید که در آن‌ها ماشین‌ها، حیوانات، دایناسورها، قایق‌ها و… با نهایت سرعت در حال عبور هستند. شاید ایده بازی کمی قدیمی یا بیش از حد ساده به نظر برسد، اما مطمئن باشید با یکی از اعتیادآورترین و یکی از بهترین بازی های اندروید سر و کار دارید.

بازی

4. Life is Strange

Life is Strange یکی بازی پنج قسمتی است که در ابتدا برای کنسول‌ها منتشر شد و پس از مدتی برای دستگاه‌های موبایل هم عرضه گردید. در این بازی، شما در نقش «مکس» قرار می‌گیرید؛ عکاس ماهری که طی اتفاقاتی متوجه می‌شود قدرت برگرداندن زمان را دارد و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تا به گذشته برود و دوست خود را نجات دهد. Life is Strange بیشتر مناسب افرادی است که دنبال یک داستان تأثیرگذار با انتخاب‌های متفاوت می‌گردند. پس اگر صرفا دنبال تیراندازی و هرج و مرج هستید، این بازی را به هیچ وجه تجربه نکنید.

بازی

5. Dots

احتمالا تا به حال با یکی از دوستان یا آشنایان خود تجربه انجام نقطه‌بازی (نقطه‌خط) را داشته‌اید؛ بازی که باید در آن سعی می‌کردیم نقطه‌ها را به یکدیگر وصل می‌کردیم و یک مربع تشکیل می‌دادیم. در نهایت هر کسی که بیشتر این کار را انجام داده بود، برنده مسابقه می‌شد. بازی Dots تقریبا مشابه آن است با این تفاوت که در اینجا باید نقاط هم‌رنگ را به یکدیگر وصل کنید و اگر موفق به تشکیل یک مربع شوید، امتیاز بیشتری می‌گیرید. Dots دارای سه حالت مختلف است که از جمله آن‌ها می‌توان به حالت زمان‌بندی اشاره کرد که در آن باید در مدت زمان مشخصی، نقطه‌ها را به یکدیگر وصل کنید. اگر به دنبال یک بازی پازل ساده می‌گردید، Dots می‌تواند یکی از بهترین بازی های اندروید بین گزینه‌های شما باشد.ر

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار