غبعب

راه های از بین بردن غبغب! | بدون جراحی غبغبت رو از بین ببر!

از بین بردن غبغب دغدغه زنان و مردان زیادی است. از بین بردن این توده چربی در زیر چانه مشکل چندان سختی نیست، برای یاد گرفتن روش های از بین بردن غبغب با ما باشید.

راه های از بین بردن غبغب! | بدون جراحی غبغبت رو از بین ببر!

غبغب چگونه به وجود می آید؟ وقتی صحبت از پیری میشود اولین چیزی که ممکن است به ذهن اکثر آدما بیاید غبغب است. اما باید بدانید که غبغب در اثر جمع شدن چربی زیر پوست بوجود میاد و ممکن است در سنین جوانی هم چربی در زیر پوست شما جمع شود و غبغب بوجود بیاید! تجمع این چربی های اضافه باعث تغییر فرم صورت میشوند پس برای درمان آن چکار باید بکنیم؟ با ما باشید !

 

روش های درمان غبغب در خانه

روش های مختلفی برای از بین بردن غبغب وجود دارد. شما می توانید هم با روش های خانگی و انجام تمرینات غبغب خود را از بین ببرید و هم با کمک گرفتن از روش های لیزر و جراحی از شر این مشکل خلاص شوید. در ادامه به چند روش از بین بردن غبغب اشاره شده است :

1-عقب جلو کردن فک پایین

بهترین ورزش برای از بین بردن غبغب از این راه است! سرتان را صاف و کمی متمایل به بالا بگیرید. حال همان طور که به روبرو نگاه می کنید، فک پایین را تا جایی که می توانید به سمت بیرون فشار دهید.

2-تمرین صورت ماهی بهترین روش از بین بردن غبغب

برای از بین بردن غبغب می توانید از تمرین صورت ماهی استفاده کنید. این تمرین موجب از بین رفتن چربی اضافه ناحیه صورت و کاهش غبغب می شود. برای این کار باید درست مثل زمان بچگی گونه های خود را داخل دهان جمع کنید و لب هایتان را مثل ماهی کنید. سعی کنید در این شرایط لبخند بزنید. هر بار ۵ ثانیه صبر کنید و سپس تا ۱۰ بار تمرین را تکرار نمایید.

یک تمرین مفید برای از بین بردن غبغب در خانه، بالا بردن سر و غنچه کردن لب ها است. برای این کار باید سرتان را کمی رو به بالا بگیرید و به سقف نگاه کنید. حال لب هایتان را غنچه کنید و برای ۱۰ ثانیه در این وضعیت بمانید. این حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید. در این تمرین از حرکت دادن سایر عضلات صورت به جز لب ها اجتناب کنید.

4-مصرف میوه و سبزی زیاد

برای از بین بردن غبغب باید مصرف سبزیجات و میوه های سالم را افزایش دهید. سعی کنید روزانه ۴ وعده سبزیجات تازه و ۳ وعده میوه بخورید. این کار به سلامت بدن، جوان ماندن پوست و همچنین جلوگیری از چاقی کمک می کند و نقش مؤثری در رفع غبغب دارد.

5-جویدن آدامس

جویدن آدامس یک روش راحت و کم هزینه برای رفع غبغب و کاهش چربی ناحیه گردن و چانه است. جویدن آدامس موجب افزایش جریان خون و کاهش مقدار چربی می شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار